مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت صادر شد

خبر ۳۰ فروردین ۹۹: مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت صادر شد

سید کامل تقوی نژاد روز شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس از وزارت بهداشت برگزار شد.

وی گفت: ۱۰ هزار نفر در اسفند استخدام کردیم. ۴۵۰۰ نفر پرستار بودند. ۲۵۰۰ نفر از مجوزهای سابق و سه هزار نفر هم از استخدام مراحل قبل اضافه می شوند از این سه هزار نفر بیش از دو هزار نفر کادر پرستاری خواهند بود و افرادی که با قراردهای ۸۹ روزه آمده اند در مراحل بعدی در اولویت استخدام هستند کسانی که در ایام خطر همکاری می کنند برای آنها امتیاز ویژه در نظر می گیریم و به عنوان همکاران آینده تعریف می شوند.

تقوی نژاد در مورد تشویقی ها ی هزار تومانی یا ۱۰ هزار تومانی به پرستاران گفت: شاید بی سلیقگی های در برخی تشویقی ها بوده باشد قطعا تشویق هزار تومانی و ۲۰ هزار تومانی در شأن پرستاران نیست و حتما رسیدگی می شود.

تقوی نژاد اضافه کرد: مجوز تمدید طرح پزشکان و پرستاران به دانشگاههای علوم پزشکی تفویض اختیار شد.۱۹ هزار و ۴۲۶ نفر داوطلبان امدادرسانی نیز در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کردند. ۲۰۰ پزشک مشمول طرحی نیز از اپتدای اسفند به دانشگاهها و مناطق محروم اعزام شدند و ۷۲۵ کارشناس پرستاری مشمول قانون طرح نیز به دانشگاهها اعزام شدند.

وی گفت: ۲۷ اسفند ۹۸ بخشنامه جداسازای کارانه و اضافه کار نیز ابلاغ شد. سال گذشته حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات مورد نیاز به دانشگاهها پرداخت شد که از سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته وصول شد.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر بهاشت گفت: استخدام ۱۰ هزار نفر را امسال با سازمان برنامه و بودجه پیگیری می کنیم . مجوز اخذ شده است اما سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار آن باید همکاری کند. نظر وزیر بهداشت این است که هزار نفر از این افراد پزشک باشند. در بخش های بهداشت باید پزشکانی را به کار بگیریم که در شرایط بیماری های واگیر بتوانند کمک کنند.

وی افزود: اکنون نه تنها در دانشگاههای علوم پزشکی بلکه در خود ستاد وزارت بهداشت هم برای تامین نیروهای متخصص ضعف و کمبود داریم. نظر وزیر بهداشت این است که افرادی در اداره کل مبارزه با بیماری ها هم افرادی جذب شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها