مجلس تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند

مجلس تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با بیان اینکه دولت و قوه قضائیه باید موانع جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این قوه را رفع کنند تاکیدکردکه مجلس روند تعیین تکلیف این افراد را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد اعتراض تعداد زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضائیه نسبت به نبود برنامه‌ای برای جذب ۷۲۰۰ پذیرفته‌شده این آزمون، گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به دلیل اینکه این تعداد از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه از زمان رئیس سابق آن بلاتکلیف مانده‌اند در نشستی که با رئیس جدید این قوه برگزار شد، این موضوع را مطرح کرد.
رئیس قوه قضائیه دستور جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۹۶ را صادر می‌کند
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی برگزاری این نشست، قرار بر این شد که حجت الاسلام رئیسی دستور جذب این افراد را صادر کند تا مشکل آنها هر چه سریعتر حل شود.
وی تصریح کرد: اگر در این روند تاخیری ایجاد شود، حتما باید افرادی که ذینفع هستند با کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مکاتبه کنند تا این موضوع را مجدد پیگیری کنیم.
قوه قضائیه باید اعتبارات لازم برای جذب این افراد را از بودجه سالانه تامین کند
نوروزی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است قوه قضائیه باید این موضوع را به طور جدی پیگیری کند و طبیعتا باید از بودجه سالانه ۲/۹ که بدان اختصاص داده‌ایم، اعتبارات لازم برای این بخش را تامین کند.
دولت نمی‌تواند از اجرای مصوبه مجلس فرار کند
این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: در دو سال اخیر تعدادی از کارمندان قوه قضائیه بازنشسته شده‌اند که باید پذیرفته‌شدگان این آزمون جایگزین آنها شوند که این امر به نفع قوه قضائیه هم بوده و باید بر اساس آنچه در برنامه ششم توسعه آمده و دولت نیز آن را پذیرفته و ابلاغ هم شده است، این مصوبه را اجرا کند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در مورد انتقاد از کوتاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تخصیص بودجه به این بخش و سازمان اداری و استخدامی کشوری در تعریف ردیف و شماره استخدامی برای آن، تاکید کرد: دولت نمی‌تواند از اجرای این قانون فرار کند و باید مفاد برنامه ششم توسعه را اجرا کند، همچنین قوه قضائیه نیز باید بودجه لازم برای این بخش را با کسر بودجه سایر بخش‌ها تامین کرده و اگر مشکلی نیز در این رابطه وجود داشت به مجلس اطلاع دهد تا ما آن را پیگیری کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها