لوکس ترین شهر های دنیا

 

قرن ۲۱ را می توان قرن پیشرفت تکنولوژی نامید. چرا که خیلی از شهر ها با استفاده از پیشرفت علم و البته تکنولوژی نو و بازسازی شدند. خیلی از شهر ها تحت تاثیر این پیشرفت ها که شامل زیبایی، معماری ساختمان، امکانات شهری، و … می شود به ثروتمند ترین و لوکس ترین شهر های دنیا تبدیل شده اند. ما اینجا قصد داریم زیبا ترین، لوکس ترین، و به عبارتی گران ترین شهر های دنیا را به شما معرفی کنیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت کافی را ببرید.

لوکس ترین شهرهای دنیا | مجله خبری سفرمی

دبی

بودجه این شهر از طریق نفت تامین می شود، شاید باورش برای شما سخت باشد که شهر دبی تا قبل از شروع قرن بیست و یکم چیزی بیشتر از یک کویر نبود! اما امروزه این شهر لوکس برای ثروتمندان طراحی شده است. رایج ترین کار مردمان و بومیان دبی خرج کردن پول است.

برای یک شب اقامت در هتل برج العرب که معروف به هتل هفت ستاره می باشد، باید چیزی حدود ۶۰ میلیون تومان هزینه کنید! نماد این شهر برج خلیفه می باشد که مدرن و لوکس بودن این شهر را نمایان می کند. این برج در لیست ۱۰ برج مرتفع دنیا قرار دارد که شامل ۱۶۰ طبقه و لوکس ترین امکانات رفاهی می باشد.

دبی یا ابوظبی ؟ کدام برای سفر تفریحی بهتر است؟

لاس وگاس

لاس وگاس یکی از شهر های ایالت نوادا در منطقه موهاوی می باشد که از آن به عنوان پایتخت سرگرمی دنیا یاد می شود. در این شهر سطح رضایت مردم بسیار بالا بوده بطوری که این شهر هر نوع فانتزی که شما در ذهن خود داشته باشید را فراهم کرده است. انواع مراکز تفریحی برای همه سنین از جمله کلوپ های شبانه، هتل های مجلل ۵ ستاره، کازینو، انواع فروشگاه ها و پاساژ های لوکس و …

از بهترین هتل های لاس وگاس می توان به لاکسوری، هتل ونزین و هتل بلاجیو اشاره کرد که هر کدام با معماری خاص و زیبای خود، امکانات ویژه برای اقامت کنندگان ارائه می دهند. از مکان های خاص پایتخت سرگرمی جهان می توان به خیابان فرمونت که معروفترین خیابان این شهر است و همچنین به مرکز خرید سزار که یکی از معتبرترین و لوکس ترین مراکز خرید دنیا می باشد اشاره کرد.

زوریخ

شهر زوریخ در لیست لوکس ترین شهر های دنیا قرار گرفته است چرا که هزینه های زندگی در این شهر بسیار بالا می باشد. این شهر واقع در کشور سوئیس می باشد. همچنین معتبر ترین و بزرگ ترین بانک های دنیا در این شهر قرار دارند که مهم ترین دلیل گرانی این شهر می باشد. شاید باورش برایتان سخت باشد ولی در این شهر برای خرید یک شربت سرفه باید حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید در صورتی که در دیگر شهر ها قیمت حدود یک سوم این شهر است.

البته نا گفته نماند که زوریخ زیبایی های فراوان و کم نظیری دارد و بافت آن به سبک کلاسیک است. از دیگر ویژگی های این شهر به دانشگاه های معتبر و بزرگ آن می توان اشاره کرد.

راهنمای سفر به زوریخ ؛ سوئیس - کجارو

جزیره کیش

تا به اینجا راجب شهر های لوکس خارج از کشور ایران صحبت نمودیم، حال سوال پیش می آید که لوکس ترین شهر ایران کجاست؟ برای پاسخ به این سوال مستوان چند شهر را نام برد اما خیلی ها بر این عقیده اند که با توجه به امکانات و تفریحات لاکچری جزیره کیش، این شهر لاکچری ترین شهر ایران می باشد.

جزیره کیش دارای هتل های لوکس و با امکانات بسیاری می باشد که از جمله مهم ترین این هتل ها می توان به هتل داریوش، هتل کوروش و هتل ترنج اشاره نمود. به شما توصیه می کنیم اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید حتما اقامت در این هتل ها را تجربه کنید.

آنتالیا نیز یکی از شهر های لوکس و معروف دنیا می باشد که به علت شرایط اب و هوا و امکانات گردشگری فراوان سالانه گردشگران زیادی با تور انتالیا به این شهر سفر می کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها