لغو دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گفت: به دلیل شرایط کنونی کرونا در کشور و دریافت نشدن مجوز برگزاری آزمون از ستاد ملی کرونا، دو آزمون استخدامی معلمان در تیر و مرداد لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای ناصر سلیمان زاده در مصاحبه تلفنی با خبرنگار صدا و سیما افزود: زمان دقیق برگزاری این آزمون‌ها در آینده به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
وی گفت: طبق اعلام قبلی آموزش و پرورش قرار بود دو آزمون استخدامی جذب معلم در ۲۵ تیر و مرداد برای جاماندگان از آزمون استخدامی سال گذشته و همچنین استخدام دانش آموخته‌های سایر دانشگاه‌ها برگزار شود که این آزمون‌ها تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود.
محمد محسن بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم دیروز اعلام کرد به علت شرایط کنونی کرونا در کشور و با تصمیم وزارت بهداشت، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که قرار بود جمعه ۱۸ تیر به صورت سراسری برگزار شود، لغو شد.

منبع : خبرگزاری شبکه خبر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. مریم مختاری گفت:

    بنظرمن برگزاری ازمون کرونایی اصلا به صلاح نیست .به عقیده من میتوانند نیاز آموزش وپرورش به معلم را که خیلی شدید نیاز دارد را از کارنامه سبزهای ۹۹استخدام نمایند چون همه آنها صلاحیت علمی را دارند.ودرمصاحبه ناعادلانه رد شده اند..واز تشدید کرونا جلوگیری به عمل بیاید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها