لغو برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تکذیب شد

از چند ساعت گذشته تاکنون نامه‌ای به نقل از مدیران منابع انسانی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مبنی بر جذب نیرو در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس دست به دست می شود که شائبه لغو برگزاری آزمون استخدامی این پالایشگاه گاز را قوت بخشیده است.

بر این اساس  صحت و سقم لغو برگزاری آزمون استخدامی را از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پیگیری کرد که نتایج نشان می‌دهد که لغو برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس صحت ندارد.

هدف از ارسال نامه جذب نیرو برای پالایشگاه بیدبلند هم استفاده از نیروهای متخصص حاضر در طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با اولویت بومی بهبهان بوده و به‌عبارت ساده تر تلاش می‌شود که تعدادی از نیروهای بومی بهبهان که در سایر طرح ها و مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس فعالیت می‌کنند در شهر بومی خود (بهبهان) بار دیگر در قالب پالایشگاه بیدبلند مشغول به کار شوند.

یک مقام مسئول با تاکید بر اینکه برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس با هدف جذب ۵۰۰ تا ۶۰۰ نیروی فارغ التحصیل به قوت خود باقی است، تصریح کرد: هم اکنون تمامی اقدامات لازم برای برگزاری آزمون استخدامی انجام شده و فقط منتظر تصویب چارت سازمانی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس هستیم که به محض تصویب آگهی آزمون و آغاز ثبت نام داوطلبان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

 

انرژی نیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها