ظرفیت‌ پذیرش‌ در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد مجددا افزایش یافت

ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محلهای آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۰ بازهم افزایش یافت و ۶۳۷ نفر به این ظرفیت اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور ظرفیت‌ پذیرش‌ در این رشته ها را با توجه به اعلام دانشگاهها و میزان ظرفیت پذیرش آنها اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور ۶۳۷ نفر به ظرفیت جدید در کارشناسی ارشد در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اضافه شده است.

دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اطلاعیه های مربوطه اعلام‌ ظرفیت‌ کرده اند و داوطلبانی که برای فرآیند تکمیل ظرفیت اقدام کرده اند می توانند با اطلاع از کدرشته های مربوطه در این کدرشته ها ثبت نام کنند.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش، کدرشته محلهای ۱۰۳۲ , ۱۴۱۵ , ۹۶۹۱ , ۱۹۵۳ , ۲۰۴۴ , ۲۰۴۵ , ۲۰۶۲ , ۲۱۲۹ , ۲۱۵۵ , ۲۱۵۶ , ۹۶۹۲ , ۲۸۳۸ , ۲۸۳۹ , ۷۵۰۲ و ۷۵۰۳ مربوط به دانشگاه قم براساس درخواست دانشگاه مذکور از ردیف رشته محلهای مندرج در اطلاعیه دوم تکمیل ظرفیت حذف شده و پذیرش دانشجو نخواهند داشت. ظرفیت پذیرش مابقی کدرشته های دانشگاه قم نیز به درخواست دانشگاه کاهش یافته است.

به گزارش مهر، تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ می توانند از ۱۰ تا ۱۳ مهرماه جاری با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور برحسب مورد نسبت به انتخاب کد رشته های موجود که در سایت قرار می گیرند، اقدام کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها