صفحه پیگیری آزمون استخدام امور مالیاتی ۹۱-۹۲-۹۳

پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۲-۹۱

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

صفحه مخصوص  آزمون امورمالیاتی

کمپین جمع آوری امضاء پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی

شماره آقای تهرانی جهت باخبر شدن از نتایج مصاحبه:۰۲۱۳۹۹۰۳۸۷۰

شرح وظایف پست های سازمان امور مالیاتی

نمونه فرم قرارداد پیمانی سازمان امور مالیاتی 

نمونه فرم متن تعهد نامه استخدام مالیاتی

رای دیوان عدالت اداری

این صفحه مخصوص دوستان قبول شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۱  می باشد، چون صفحه آزمون امور مالیاتی ۹۱ مخصوص اعلام آزمونهای امور مالیاتی می باشد از همه دوستان درخواست می شود برای تبادل نظر در این صفحه ی اختصاصی استفاده نمایند.

خبر ۳ شهریور ۹۳ استختام : مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی را مغایر قانون اعلام کرد

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور مصوبه هیئت وزیران مبنی بر «مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی» را مغایر قانون اعلام کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

بازگشت به رونوشت تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران به شماره ۱۷۵۶۳۴/ت۴۸۵۲۱ هـ مـورخ ۸/۹/۱۳۹۱، مـوضـوع: «مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی»، متعاقب بررسـی‌ها و اعلام نظر مقدماتی «هیئت بررسی و تطبیق مصوّبات دولت با قوانین» و مستنداً به صـدر ماده واحده و تبصـره ۴ الحاقی به «قـانون نحوه اجرای اصـول ۸۵ و ۱۳۸ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی» و ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی‌ آن، ‌مراتب متضمّن اعلام نظر قطعی جهت اقدام لازم در مهلت مقرر‌ قانونی و اعلام نتیجه به اینجانب ابلاغ می‌گردد.

بدیهی است پس از انقضای یک هفته مهلت مقرر در ‌قانون، آن بخش از مصوبه که مورد ایراد قرار گرفته است، ملغی‌الاثر خواهد بود.

«نظر به اینکه در مواد مختلف قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله مواد مندرج در فصول ششم و هفتـم این قانون، احکام و ضوابطی در خصوص استخدام بیان شده و اخذ مجوزها و تأییدیه‌هایی لازم شمرده شده، بنابراین بند ۳ متن مصوبه مبنی بر مجاز بودن رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به اینکه رأساً و بدون نیاز به اخذ مجوز یا تأیید هر مرجع دیگر، نسبت به استخدام ۱۲٫۰۰۰ نفر نیروی انسانی در این سازمان اقدام کند، از حیث نادیده گرفتن احکام قانونی مربوط، مغایر با قانون است.»

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

خبر ۱۸ خرداد ۹۳  – فرصت ۵ماهه مجلس به سازمان مالیاتی

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرصت ۵ ماهه این کمیسیون به سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی برای پیگیری معوقات مالیاتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید محمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی پرونده معوقات مالیاتی در این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس طی جلساتی با مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی کل کشور، موضوع معوقات مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را مورد بررسی قرار داد و در این جلسات مقرر شد سیستم یکپارچه مالیاتی هرچه زودتر طراحی و اجرا شود.

وی ادامه داد: مقرر شد معوقات مالیاتی طبقه‌بندی شوند و با نظارت سازمان بازرسی هر کدام جداگانه مورد بررسی قرار گیرند، یعنی پرونده‌های معوقات لاوصول به طور مجزا و معوقات جاری و دیگر پرونده‌ها نیز به طور جداگانه بررسی شوند تا پیگیری‌ها متناسب با میزان و نوع معوقات باشد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس میزان معوقات مالیاتی را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: این مبلغ شامل تمام معوقات مالیات بر عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی است که یا دسترسی به ‌آنها مقدور نیست و یا اموال آنها شناسایی نشده است.

میرمحمدی از فرصت ۵ ماهه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به سازمان امور مالیاتی برای پیگیری معوقات خبر داد و تصریح کرد: این فرصت از ماه جاری آغاز شده و سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی تا اوایل پاییز باید گزارش پیگیری معوقات مالیاتی و پیشرفت کار را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اطلاع دهند تا اقدامات تکمیلی برای وصول این معوقات انجام شود.

خبر ۱۱ خرداد ۹۳ – آخرین اخبار در مورد استخدامهای سازمان امور مالیاتی

علی جمالی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: برخلاف اظهاراتی مبنی بر بسته شدن و توقف کل استخدام‌ها، با پیگیری‌های جدی معاونت توسعه در مدت اخیر بخش قابل توجهی از آزمون‌های استخدامی تعیین تکلیف شده‌اند و مابقی تعهدات ایجاد شده نیز در حال بررسی است بر این اساس استخدام‌های دولتی بسته نشده اند.
تعریف ۱۰ هزار پست خالی برای استخدام‌های سازمان امور مالیاتی
وی همچنین در مورد مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی بر اساس مصوبه پاییز سال ۹۱ بیان کرد: برای استخدام‌های این سازمان نیز نزدیک به ۶۰۰۰ نفر تعیین تکلیف شده و برای آنها کد استخدامی صادر شده است این در حالی است که معاونت توسعه برای روشن شدن وضعیت استخدامی حدود سه تا چهار هزار نفر دیگر هم در حال پیگیری است و به محض اطمینان از تامین اعتبار، برای این گروه نیز شماره مستخدم صادر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای استخدام های سازمان امور مالیاتی نیز حکم استخدام یک نفر به ازای خروج سه نفر اجرا شده است تصریح کرد: خیر، مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی طبق مجوز خاص بوده و در زمان دولت قبل صادر شده و براساس مصوبه هیأت وزیران و تشکیلات آن توسعه یافته است.

به گفته رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه برای انجام استخدام در سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰ هزار پست سازمانی برای این سازمان ایجاد شده و در همان مصوبه اجازه استخدام را صادر شده است.

وی یادآور شد: به طور یقین اگر سازمان امور مالیاتی در حال حاضر برای دریافت مجوز به معاونت توسعه مراجعه کند، قطعاً به گونه‌ای دیگر که منطبق با سازوکارهای قانونی باشد نسبت به میزان پست سازمانی و استخدام تصمیم گیری می شود.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۳ -استخدام ۷ هزار نفر در “سازمان امور مالیاتی” طی سال جاری

علی عسکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مجوزی که از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت‌ راهبردی رییس‌جمهور دریافت کردیم ۱۲هزار نفر نیروی جدید در سازمان امور مالیاتی جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان پذیرش شدند.

رییس سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: بخش اعظمی از کارهای مربوط به استخدام نیروهای جدید انجام شده و استخدام‌ها هنوز ادامه دارد ضمن آنکه آزمون مجدد استخدامی در تهران و چند استان دیگر برگزار می‌شود.

عسکری گفت: مالیات بر ارزش افزوده سکه فقط یک بار در مبادی عرضه‌ای بانک مرکزی گرفته می‌شود. بنابراین مالیات دیگری در معاملات خود طلب نمی‌شود.

وی بیان داشت: در اصلاح قانون نظام مالیاتی همه شرکت‌ها مکلف به پرداخت مالیات می‌شوند. ضمن آنکه در قانون مالیات بر ارزش افزوده همه کالا و خدمات شامل پرداخت مالیات است حتی خدمات مربوط به بهشت زهرا.

عسکری خاطرنشان کرد: پرداخت‌های مالیاتی در سال جاری الکترونیک می‌شود و مراجعه مردم به سازمان کاهش می‌یابد.

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۳ – استخدام پذیرفته شدگان سازمان امور مالیاتی ادامه دارد

جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: مشکلی در استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی وجود ندارد و به محض تمام شدن فرایند استخدامی حکم مشمولان صادر می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمود عسکری آزاد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار داشت: نیروهای پذیرفته شده در آزمون های استخدامی به زودی تعیین تکلیف می شوند.

وی تاکید کرد: مشکلی در استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی وجود ندارد و به محض تمام شدن فرایند استخدامی حکم مشمولان صادر می شود.

در مورد تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دولت قبل گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردیم این مجوز در اختیار سازمان ها در استان ها قرار دارد که در صورت بر آورد هزینه ها و تامین مالی و بر حسب نیاز استخدام را انجام دهند.

وی ادامه داد: استنخدام پذیرفته شدگان منوط به موافقت معاونت برنامه ریزی در تامین منابع مالی است.

جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس همچنین با اشاره به تصمیم اخیر معاونت توسعه در مورد ساماندهی نیروهای شرکتی گفت: بر اساس این بخشنامه ۱۵ درصد نیروهای مازاد بر پذیرش ظرفیت ۱۰ درصدی نیروهای قراردادی در سال جاری ساماندهی می شوند.

عسکری آزاد تاکید کرد: این ساماندهی به معنای اخراج و یا تعدیل کارکنان نیست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۲۹۷)

  1. سحر گفت:

    اجلاس دیروز مدیران
    پاداش دریافتی هرمدیر ۱۵ میلیون تومان

    برای پرسنل پاداش وزیرهم ندادند همانی که رییس جمهورامضا کرده بود.

  2. امید گفت:

    خیلی بی سر و صدا کمک هزینه های تحصیلی رو هم قطع کردن

  3. محراب گفت:

    مدیر از تبدیل وضعیت پیمانی ها به رسمی خبری نداری

  4. سحر گفت:

    بابت مقام اول در سازمان های دولتی به بچههای وزارت اقتصاددارایی نفری ۱۷۰۰۰۰۰ = یک میلیون و هفتصد هزار تومان پاداش دادند…به ما نه تنها پاداش وزیر که رییس جمهور دستور داده بود ندادند بلکه مقام اول در بین سازمانهای دولتی در جشنواره شهید رجایی و تقدیر نامه رییس جمهور هم هیچ ندادند….. پاداش تیرندادند… پول ۳ ماهه اول و دوم سال را ندادند… مقدار اضافه کاررفاهی کم شده… و ماه به ماه با تاخیرمیدهند….. صد رحمت به مدیریت قبلی

  5. حکیم گفت:

    واریزی دیگه ای نیست.ماده پنجاه بود که دادن.اگر هم چیزی باشه در ماه های اینده میدن.لطفا اطلاع رسانی نادرست نکنید.

  6. سپیده گفت:

    بنده ازمدیر کل غرب شنیدم پول پاداش بزرگ را قراره بدهند..برای قراردادیها دومیلیون وهفتصد هزار تومان وبرای رسمی پیمانیها ۵ میلیون تومان حداکثر.

  7. فریده گفت:

    nd,c
    دیروز تقدیرنامه رییس جمهور هم دست پرسنل زحمت کش سازمان رسید و رییس سازمان هم دستورداده به نحو احسن تقدیر و تشکر از پرسنل سازمان بعمل بیاد.

  8. اشکان گفت:

    هفته بعد نفری ۲ میلیون بابت پاداش وزیر میدهند…
    رییس جمهوری روحانی هم از ریییس و کارمندان سازمان تقدیر کرد…. و بخاطر این موضوع هم پاداش داریم…

  9. شفاع بللاد گفت:

    ۲۸ شهریور پاداش وزیر ۲.۷۰۰۰۰۰ داده میشه

  10. یاس گفت:

    سلام دوستان.من کارشناس ارشد هستم، میخواستم انتقالی بگیرم واسه شیراز لطفا بچه های شیراز راهنمایی کنند. جو اداره شیراز چطوره؟؟ وضعیت پاداش چه طوره! ارباب رجوع و همکاران.ممنون از لطف شما.

  11. شفاع بللاد گفت:

    بخاطر مقام اول در بین کل سازمانهای دولتی در جشنواره شهیدرجایی مبلغ ۱ میلیونتومان پاداش به پرسنل هفته بعدداده میشود. به بچه های وزارت خانه این مبلغ پرداخت شده است…

    • مالیاتچی گفت:

      پاداش وزیر رو که قرار بود بخاطر تحقق ۹۷% وصول تو سال ۹۵ بدن چی شد؟ وزیر خودش نانه زده بود یک ماه حقوق مزایا بدن… خبری نیست؟

  12. !!!!!! گفت:

    خوب الحمدالله پولارو دادن و الان همه چی آرومه!!!!!!

  13. کاربر گفت:

    الان که تسویه کردن دیگه خبری نیست ازتون دوستان!اینقدر ناشکر نباشید

    • معترض گفت:

      سلام به همه دوستان

      به نظر من میشه پاداشها رو توحکم آورد چون بیمه ماتامین اجتماعی هست
      دراینصورت برای بازنشستگی خیلی بهترمیشود
      باس همه تلاش کنیم اینرو به مدیریت سازمان انتقال بدیم .بچه های تهران این رو به گوش معاونت برسونن

  14. معترض گفت:

    همکاران تهرانی خواهش میکنم اگر براتون مقدوره پیگیر بشین ببینین دلیل اینکه دیگه دریافتی نداریم چیه؟

  15. مالیاتی گفت:

    سلام دوستان من آزمون بدو خدمت. قوانین مالی ومحاسباتی رو افتادم..حالا امتحان مجدد هست..میشه بگید که مربوط کدوم قسمت قانون هست؟؟نمیتونم همش رو بخونم

  16. ... گفت:

    سلام، دوستان ما هم تو تهران اوضامون خرابه، هنوز اضافه کار و رفاهی و ایاب و ذهاب تیر رو نگرفتیم، مرداد فقط پایه حقوق دادن. تازه ساعت اضافه کاری مون از نصف هم کمتر شده،‌کلاَ همه متعجب شدن داریم کم میاریم خیلی اوضاع بدی شده، پاداش تیر رو که یادشون رفته و انتظاری هم دیگه نیست،‌ مناسبتی هامون هم چند ماهی هست ملبغشو کم کردن، خوب مشخصه که سیاست ریاضت اقتصادی در پیش گرفتن ولی اشتباه می کنن چون کاهش حقوق کارمند که صرفه جویی نشد باید از بقیه هزینه های دولت کم کنن، جالبه از دوستام تو وزارت خونه و سایر سازمان ها که پرسیدم گفتن نه همه چیز طبیعیه و پرداخت هاشون مثل قبل ادامه داره …

    • مالیاتی گفت:

      اگر بحث ریاضت مطرحه باید تمام ادارات وضعشون مثل ما باشه، پس بحث ریاضت نیست. یکی از دلایلی هم که من شنیدم اینه که امسال وصول خیلی کم شده و به طبع اون چیزی نمیدن بهمون که این دلیل هم از نظر من منطقی نیست چون ما خودمون بودجه رو تامین میکنیم و اگر وصول کمه و به طبع بودجه کمه بازم باید تمام ادارت تو وضع ما باشن و هم اینکه پارسال که اون همه وصول داشتیم چیکار کردن برامون؟جز این بود که پاداش سرسال و آخر سال هم بهمون ندادن؟جز این بود که وعده افزایش احکام حقوقی رو دادن تا کارکنان تلاش مضاعف کنن و بعد انگار نه انگار که قولی دادن وعده ای دادن؟ چیزی که معلومه اینه که نیروی انسانی تو ادارات ما بی ارزشه ولی ما باید ثابت کنیم اگر ما نباشیم اگر ما کار نکنیم اقلا نصف بودجه دولت رو هوا میمونه، پس ما باید به جایگاه واقعیمون برسیم و تنها راهش رسوندن صدای اعتراضمون به گوش مقاماته

  17. شفاع گفت:

    تا آخر سال همینه… وقتی پول شما توسط افرادی هاپولی میشه همینه…تو یزد هم صدا ی همه در اومده… کار راهمه گذاشتند زمین..

    • مالیات 2 گفت:

      همکاران عزیز وقتی که چه پول بدن چه پول ندن دارین خیلی عادی کار میکنین و کار رو جلو میبرین خب معلومه هر بلایی می خوان سرمون میارن سه چهار ماه کند کار کنین کاملا لاکپشتی وقتی وصول افت شدید کنه خودشون مجبورن یه کاری کنن

  18. مالیاتچی گفت:

    اینم از وضعیت اضافه کار تیر ماه، اون همه تو تیر ماه اومدیم حتی روزای تعطیل طبق دستور بخش نامه و فقط گرفتیم ۲۰۰ تومن ای خدا دردمون رو به کی بگیم؟ بابا والا بلا با ماهی ۲-۳ میلیون نمیشه یه زندگی ۳ نفره رو چرخوند والا نمیشه به پیر به پیغمبر نمیشه

  19. رضا گفت:

    همکاران سلام
    تو را خدا یه فکری بکنید در اصفهان تو مرداد فقط دو مورد پاداش انم کمتر از چندین سال اخیر دادند تازه هر روزه هم امار و وصولی میخواند اقساط وام ها عقب افتاده یکی به داد ماها برسد اقای تقوی نزاد لطفا تو تلویزیون شعار ندهید که دغه دغه من همکاران هستند دغدغه
    مردم فکر میکند تو این سازمان چه خبره !
    تو را خدا بچه های تهران یه کاری بکنید ما اینجا صدامان به جایی نمی رسه اوضاع مالی زندگیم بهم ریخته . هر سال بدتر از پارسال ! یا علی مدد .

    • لالیگا گفت:

      واقعا نه دیگه سه ماهه بزرگ میدن نه رفاهی، پاداشم که کمتر از سه چهار سال پیش شده من دیگه روحیه و انگیزه ندارم، تو کدوم اداره پاداش و اضافه کار اینقدر رقمش پایینه؟تو کدوم اداره احکام حقوقی اینقدر کمه؟ چرا دارین وصول میکنین چرا دارین کار میکنین؟

  20. همکار مالیاتی 2 گفت:

    من از لحاظ مالی بدجور داغونم. در شرف طلاقم و فشار مالی زیادی روم افتاده نمیدونم فشار روحیمو تحمل کنم یا فشار مالی رو.کم آوردم .افسرده شدم.کم کم دارم به خودکشی فکر میکنم.

  21. خدمتگزار مردم گفت:

    همه اقساطمون عقب افتاده…. دیگر صدای اهل خانه هم بلند شده…. بچه های بانک مرکزی مدام وام های سنگین ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیونی با نرخ سود ۳% میگیرندبه ماهم همون حقوقمون هم به زور میدهند و مثلاداریم بودجه کل مملکت را تامین میکنیم…

  22. sglhki گفت:

    تحقق ۹۲ درصدی وصولی مالیات بر ارزش افزوده در ۴ ماهه امسال
    تاریخ: ۲۲/مرداد/۹۶ ساعت ۱۶:۲۱ | اقتصاد ایران
    شناسه خبر: ۴۲۶۱۳
    معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور، از تحقق ۹۲ درصدی وصولی مالیات بر ارزش افزوده و همچنین رشد ۱۰ درصدی وصولی‏ها در چهار ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد.

    • ساده گفت:

      گر صبر کنی ……
      تا جای که من میدونم اینا برا این که ۳۰ درصد و بزنن الانم امید دارن
      یا این که پاداشا بره تو حکم
      ولی همه اینا باس از منابع داخلی تامین اعتبار بشه برا همینه که اینا یکم پرداختی هارو کم کردن تا اگه اون بشه نگن منابع نداریم
      اگه اونم نشه پایان سال تبدیل به پاداش میشه میدن به خودتون
      ولی همه اینا حرفه
      ما پول میخوایم
      همه بدهی داریم
      همه با درامد سال پیش برنامه ریزی کردیم ولی امثال ….
      هی

  23. سعید گفت:

    حالم داره به هم میخوره از اینکه هنوز فرق بین نداشتن ودست خالی برای بسیاری مدیران قابل درک نیست

  24. لیلا گفت:

    دو سال قبل یسری وام کم بهره ۵۰ میلیونی از مدیرکل تا رییس گروه دادن ولی به بقیه ندادن صداشم در نیاوردن. دوباره وام کم بهره به همین گروه امسال دادن و دوباره به بقیه ندادن، اونم از وضع پاداش و حقوق. خدایی سازمان برای مدیرانه فقط.اونم از اتفاقات پایان تیرماه که .. منم با کارمند تهران موافقم فقط چجوری هماهنگ کنیم؟

    • همکاری گفت:

      لطفا اطلاعات کاملی ندارید، اظهار نظر نکنید و دوستان خودتون رو بی انگیزه نکنید.

      • لالیگا گفت:

        شما داری بی انگیزه میکنی، انتظار داری با این وضع پرداختی خوشحال باشیم و با انگیره؟من کاری ب وام ندارم ولی علنی دیدم که نه پاداش آخر سال گرفتم نه پاداش سر سال نه پاداش تیر نه پاداش خرداد نه اضافه کاری درست و حسابی حتی پاداش وصولی که میگیرمم کمتر از چهار سال پیشه، من موندم انگیزه از کجا بیارم؟ تا وقتی من مشکل مالی دارم تا وقتی تحت فشار بدهی و … هستم نمیتونم انگیزه کار کردن داشته باشم

      • همکار مالیات گفت:

        شما انگیزه بده عزیز ببینم چی داری؟

  25. لیلا گفت:

    آقای تقوی نژاد خیلی وعده وعید داد ولی دریغ …. . همه رفتیم سرکار.باید یه فکری کرد. به نظرم باید مراتب اعتراضمونو یجوری به گوششون برسونیم

  26. کارمند تهران گفت:

    یه روز رو باید تعیین کنیم برای اعتصاب سراسری . اینجوری به هیچ جا نمیرسیم. واقعا وضعیت غیرقابل تحمله

    • مالیاتی ها گفت:

      هماهنگی سخته، تعدا افرادی که بخ این سایت سر میزنن خیلی کم شده، چجوری میشه هماهنگ شد برای اعتراض؟

  27. بی انگیزه گفت:

    واقعا دیگه شورش رو دراوردن.معلوم نیست این همه وصولی که ما داریم کجا میره؟ تو جیب کی میره؟
    هر روز باید با ارباب رجوع کل کل کنیم و فحش و نفرین بشنویم آخرشم وضعیت پرداختی بشه این!
    هرسال باید بگیم یاد پارسال
    کاش تقوی دیگه ایقد وعده و وعید نمیداد.اونم تو تلویزیون که بقیه حالا فکر میکنن چه خبره تو مالیاتی!
    هیچ انگیزه ای دیگه نمونده واسه کار کردن.هرروزم پشت سر هم نامه میزنن که اگه آمارتون پایین بود فلان و بیسار…

  28. شیک گفت:

    یک خبر جالب

    وزیر نفت بیژن نامدارزنگنه جهت رفاه پرسنل این شرکت یک پاداش بهره وری امضا کرد. حداقل ۲۸۵۰۰۰۰ و حداکثر ۶ میلیون و سیصد هزار برای پرسنل ….. پرسنل مالیات هم فعلا کار کنند..

  29. مجید گفت:

    واقعا خجالت داره
    بعد اون همه تعریف و تمجید و پز دادن مدیران ارشد سازمان به وصولی برای سران کشور که چه کردیم ما در سازمان و چه رفتیم ۹۷ درصد زدیم و حماسه آفریده شد و… ( مراجعه کنید به نشریه سامان چاپ اردیبهشت) پاداش آخر سال و ابتدای سال که ندادن هیچ اون پاداشی که خودشون زیر قدردانی وزیر و بقیه مسوولین پاراف کرده بودن( یک ماه حقوق و مزایا) اونو هم ندادن بازم هیچ دیگه امسال شاهکار کردن هیچ پاداشی هم برای تیرماه و فصل کار و اظهارنامه هم ندادن…
    واقعا خجالت داره…
    سازمانی با این همه وصولی تو شرایطی که نفت قیمتی نداره و کشیدن جور نفت و …. اینه وضع حقوق و مزایا و پاداشاش.
    حالا برید از اقوام و دوستانتون که توی نفت و شرکت برق و تامین اجتماعی و بانک های دولتی و… هستند بپرسید ببینید چقد بهشون میرسن.
    ما باید خودمون کاری بکنیم و الا فقط آقای تقوی شعار میده.باید اعتصاب کرد به صورت گسترده توی تمام مناطق کشور

    • مالیاتی ها گفت:

      منم موافقم واقعا اعصابم خورد شده بدهی بالا آوردم من با ۳-۴ تومن نمیتونم خرج زندگیمو بدم ،توی اداره سر کار تمرکز ندارم چون همش به وام ها و بدهی هام فکر میکنم، انگیزه کار کردنم ندارم چون میدونم هرچقدر تلاش کنم بی فایده هستش و پولش تو جیب من نمیره… واقعا با این درآمدی که اداره ما برای دولت و خزانه تامین میکنه باید ماهی کمتر از ۷-۸ تومن نگیریم…دوستان گرامی همکاران محترم بیایید یه فکری بکنیم

  30. سیروان گفت:

    خوشا زمان دکترعسگری..حداقل حرفی نمیزد ولی یک روزحقوق ها عقب نیفتاد….۲۷ هر برج حقوق و رفاهی اضافه کار بود نیم درصد هر ۱۵ برج ۳ ماهه کوچیک سه ماهه بزرگ…جالبه در اون زمان بالاترین مبلغ وصولی به ۹۰% رسید ولی پارسال باهمت بچه هابه ۹۷% بی سابقه رسید.. کی منفعتش رابرد؟ شخص شخیص تقوی نژاد…این وضع پرداخت شده..مثل گداگشنه ها ۲۳۰هزارپول عیاب ذهاب میریزند نمیگن طرف قسط داره وام داره مریضی هست..خودشون سیر هستند و بقیه را نمیبینند..پاداش وزیر که هیچ…پاداش تیر هم ندادند…جلوی احکام را گرفتند…تبدیل وضعیت مونده …نیم درصد ندادند ..رفاهی اضافه کار ندادند و کمش کردند..آخه هر سال تورم بیشتر میشه حقوق ما و اضافه کار را کم میکنند…خدایا تو شاهد باش که نفرین عده ای دامن بعضیها روخواهد گرفت.

  31. یاس گفت:

    واقعا هیچ پرداختی نداریم؟؟؟؟ اون همه زحمت هیچ!!!!

  32. مالیاتچی گفت:

    چرا همه سکوت کردن؟سه ماهه های اضافه کاری و رفاهی حذف شد ماده ۵۰ حذف شد احکام حقوقی همچنان خیلی کمه، بقیه مبالغی هم که میدن همگی زیر یک میلیونه… سال ۹۵ اون خمه تلاش اون همه زحمت اون همه حرص و جوش خوردیم آخرش چی شد؟هی گفتن احکامتونو زیاد می کنیم، وزیر پاداش میده رییس سازمان پاداش میده کدومش عملی شد؟ کی قدردانی کرد؟ واقعا این دریافتی کفاف یه زندگی سه نفره رو نداره دردمونو به کی بگیم؟

    • معترض گفت:

      شما درست میگی .متاسفانه هیچکدام از وعده ها عملی نشد .احکام قراربود بالا بره-قراربود ۴ درصد کل درآمدها به جای یک درصد فعلی بشه که نشد
      میانگین یه کمک میزیا ستادی حداقل باس ۷تومن بگیره.الان نهایت ۴میگیره که کمه

  33. مالیاتی گفت:

    کاش بچه ها خبری بگن واریزی چیزی بابا بخدا نابود شدیم …اونم از وضع اضافه کار ۴۰ساعت

  34. سورنا گفت:

    چقد اینجا سوت و کور شده

    • خودم گفت:

      دیگه همه از انگیزه افتادن، واسه همون سوت و کوره اینجا، قرار بود احکام حقوقیمون زیاد شه که نشد کلی وعده و وعید دادن که خبری از هیچ کدوم نشد، پارسال سه ماهه ها رو ندادن امسالم خبری نیست برابر حکم و پاداش وزیر و خبر رسمی شدن و … همشون شعار بود. دیگه بیایم چی بگیم؟

  35. همکار مالیات گفت:

    همکارای تهران لطفا خبری بگذارن اینجا. خیلی همگی نا امید هستن از کار و وصولی.لظفا خبری دارید بگید

  36. سورنا گفت:

    با سلام خدمت همکاران سابق
    بنده حدود ۱۰ ماه همکار شما عزیزان بودم الان بانک کشاورزی مشغول کار هستم
    قدیمی های این پیج قطعا منو یادشون هست یه زمانی روزانه شاید ۱۰۰ بار به این صفحه سر میزدیم و پیگیر وضعیت استخداممون میشدیم
    مالیاتی جای خوبیه و حقوق و پاداش خوبی هم میده شنیدم الانم بهتر شده درسته استرس خاص خودشو داره ولی در حد استرس یه کارمند بانک نیست
    ضمنا بانک دیگه خبری از وام های با سود پایین نیست همه تسهیلات کارکنان شده ۱۰%
    الانم دنبال اینم برگردم امور مالیاتی
    این مطالبو نوشتم شاید به درد بعضی از دوستان بخوره

  37. علی گفت:

    خراسان رضوی که افتضاحه سرانه اضافه کار خنده دار بود حتی نصف اون چیزی که وایستاده بودیم نشد رییس کل حرفای ابتدای ورودش به سازمانو یادش نیست دیگه

  38. حکیم گفت:

    همه کارمندان مالیاتی توی شک این همه پول نریختن هستن.هنوز گرمن.

    • خودم گفت:

      واقعا تو شوک هستیم این همه تو خرداد زحمت کشیدیم واسه هیچی واسه یه اس ام اس تبریک و قدردانی خالی؟

  39. moon 97 گفت:

    سلام بچه ها خبری از واریزی ندارین؟ وام تعاونی اداره چند ماهست

  40. آس2 گفت:

    نیروهای قراردادی فوق لیسانس با سابقه ۳ سال به بالا پیمانی میشوند

  41. تبلور ایده گفت:

    قابل توجه کارمند بانک من خودم کارمند بانک بودم اومدم مالیاتی. بیا مالیات اینا که می نویسن بده دروغ میگن حقوقش دوبرابر اینکه.حجم مراسم یک چهارم بانک نیست

    • علی گفت:

      من حاضرم همه حقوقمو هر ماه بدم فقط اون وام قرض الحسنه با باز پرداخت طولانی بانکی ها رو بگیرم

  42. علی گفت:

    دوستان از واریزی چه خبر

  43. Saba گفت:

    سلام دوستان من رشتم حسابداریه ازمون فراگیر سوم اداره امور مالیاتی قبول شدم برا مصاحبه تخصصی آیا قانون های مالیات مستقیم و ارزش افزوده رو جز به جز میپرسن؟لطفا راهنماییم کنید زمانم برا مطالعه کم هست

  44. psk گفت:

    پاراف ۵۰ هزار کارمند قراردادی شهرداری‌ها تبدیل وضعیت می شوند + جزئیات : محمد حسن‌آبادی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نشست خبری جزئیات آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور در اواخر تیر ماه را تشریح کرد.

    حوزه منابع انسانی شهرداری‌های کشور حدود ۳۰۰ هزار نفر را در بر می‌گیرد. از این تعداد ۷۰ هزار نفر مربوط به شهرداری تهران و ۲۳۰ هزار نفر مربوط به سایر شهرداری‌ها می‌شود.

  45. psk گفت:

    رییس سازمان تصمیم گرفته که از پرسنل قرادادی سازمان که ۵ سال سابقه کار و دارای مدرک کارشناسی ارشد وبالاتر هستند را تبدیل وضعیت به پیمانی کنند…

  46. psk گفت:

    سلام
    زحمتی که بچه ها پارسال کشیدند بابت تحقق ۹۷% مالیات و بی سابقه بود قرار بود که یک پایه حکم به همکاران بدهند و جناب نوبخت هم در نامه ای به رئیس جمهور این موضوع را کتبا برای پرسنل گرفت ..اما مدیران سازمان میخواهند این پول پارسال را با پول پاداش تیرماه پرزحمت بچه ها یکی کنند ..این نهایت بی انصافی وبی عدالتی در حق کارکنان خدوم مالیاتی هست…. قرار شد پایه حقوق ها را بخاطر سهم دریافتی کل بودجه مملکت برای بچه ها بالا ببرند که این کار را هم نکردند…فقط کارمون شده کار و کارو کار… همین

    • خودم گفت:

      تقصیر خودمون هستش که بدون هیچ اعتراضی کار میکنیم و هرچی میگن بی چون و چرا انجام میدیم وقتی اعتراض ما رو نشنون کاری برامون نمیکنن

    • حبیب گفت:

      البته دستور داده بودن یک ماه حقوق و مزایا و نه اینکه فقط یه پایه حقوق

  47. مهمان گفت:

    سلام ، میشه بیش تر توضیح بدید ؟ چرا میگید کار تو اداره مالیات سخت تر از بانکه؟ بعید میدونم از نظر حجم کار و استرس مسئولیت و سر و کله زدن با مردم هیچ کاری حتی به گرد بانک برسه. طبق پرس و جویی که کردم شما با کار توی مالیات تخصص به دست میاری که باعث میشه حتی شغل دومت هم تضمین بشه .لطفا تجربه تون رو از اداره مالیات در اختیار بنده قرار بدین . بی نهایت ممنون

    • امید گفت:

      شما معیاراتو بگو که بهتر کمک کنن همکارا

      • مهمان گفت:

        معیارهای من برای تغییر شغل از بان به مالیاتی اینا هستن
        ۱-دوست دارم پیشرفت شغلی داشته باشم که تو بانک واقعا سخته ، دیگه از تحویل داری خسته شدم
        ۲-تخصص به دست بیارم که تو بانک تقریبا بی معنیه
        ۳- حجم کار کمتری داشته باشم
        ۴-از همه مهم تر ارباب رجوع بالا سرم واینسه بگه زود باش (شما پشت باجه روزی حداقل باید کار ۱۰۰ نفرو راه بندازی کوچک ترین معطلی هم برای مشتری پیش بیاد سریع دادش بلند میشه)
        ۵_ حقوق و مزایا هم که تقریبا جزء مهم ترین فاکتوراست و طبق پرس و جویی که از همکارای خودتون در سازمان داشتم تفاوت دریافتی انقدر هست که وامای بانکو پوشش بده
        با توجه به این معیارا اگه راهنمایی به نظرتون میرسه بفرمایید .با تشکر

  48. Sasan گفت:

    پول کجا بود؟
    سلام منم بهش برسونین
    ولی تا دلت بخواد لغومرخصی ها،اماده باش،اضافه کاری تا هشت شب،حضور ۵ش و جمعه ها، ابلاغ اوراق ظرف چند روز، وصول ظرف چند روز،ارسال به اجراظرف چندروز،امار ظرف چند ساعت و و…….

  49. محسن گفت:

    اگه میخوای دیگه زندگی نکنی بیا

  50. مهمان گفت:

    سلام، دوستان بنده ۵ ساله کارمند بانکم در آزمون استخدامی امور مالیاتی پذیرفته شدم و میخوام تغییر شغل بدم، ولی به شدت دچار دو دلی و تردیدم، لطفا به عنوان کارمند امور مالیاتی نظرتون رو در این مورد بفرمایید، با تشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها