صعود ۷۴۶ واحدی شاخص کل بورس در معاملات آخرین روز کاری هفته

به گزارش ایرنا، همچنین در معاملات امروز یک میلیارد و ۹۲۱ میلیون سهم به ارزش پنج هزار و۷۲۵ میلیارد و۲۲۷ میلیون ریال در ۱۳۷ هزار دفعه معامله شد.
علاوه بر این تالار شیشه ای امروز سبزپوش بود و شاخص بازار شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) ۲۸۶ واحد، شاخص کل (هم وزن) ۷۵ واحد، شاخص قیمت (هم وزن) ۷۵ واحد، شاخص آزاد شناور ۸۹۱ واحد، شاخص بازار اول ۵۰۱ واحد و شاخص بازار دوم هزارو ۷۵۸ واحد رشد کردند.
نمادهای فارس،فولاد، رانفور،خودرو، وبملت، کچاد و مبین با رشد خود منجر به رشد شاخص های بورسی شدند.

** ارزش معاملات امروز فرابورس از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت
بازار فرابورس در آخرین روز معاملاتی بهمن ماه شاهد خرید و فروش ۳۴۱ میلیون ورقه بهادار به ارزش میلیارد سه هزار و ۳۲ میلیارد ریال بود.
شاخص فرابورس(آیفکس) همانند دیروز به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد حدود ۱۰ واحدی نمایشگر عدد ۸۱۹ شد.
طبق این گزارش، در بازار اول ۴۸ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۱۱۲ میلیارد ریال داد و ستد شد و همین طور ۱۵۹ میلیون و ۹۴۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۵۰۳ میلیارد ریال در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.
ذوب آهن اصفهان با معامله ۵۲ میلیون و ۷۴۰ هزار سهم به رقم ۷۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در فرابورس را به نام خود ثبت کرد. در عین حال سهام بیمه میهن، نیرو سرمایه و صنعتی مینو بیشترین افزایش قیمت و گروه فن آوا، روان فن آور و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.
صندوق اعتماد آفرین پارسیان با معامله ۷۲۷ هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله را به خود اختصاص داد.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به اسناد خزانه اسلامی در نماد ‘اخزا۴۴’ به ارزش ۸۵۷ میلیارد ریال بود و ارزش معاملات روزانه در تمام نمادهای اسناد خزانه اسلامی به رقم یک هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال رسید.
این گزارش می افزاید، امروز هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه ۸۸۰ تا ۹۲۰ ریال دست به دست شد و بیشترین رشد قیمت مربوط به نماد دی ماه ۹۴ بود.
امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان پس از ارائه اطلاعات پیش بینی بودیم؛ نماد معاملاتی شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد با توجه به دریافت اطلاعات نخستین پیش بینی سال مالی ۱۳۹۵ و تفاوت با اهمیت نسبت به عملکرد سال مالی ۱۳۹۴ متوقف شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. حمیدرضاوصالی گفت:

    سلام من هم میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم ولی نمیدونم چطور و در کدوم موارد شرکت کنم لطفا بامن تماس بگیرید و کمکم کنید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها