صدور مجوز استخدام هزار نیروی اورژانس پیش‌بیمارستانی تا هفته آینده

وزیر بهداشت با اشاره به نیاز اورژانس پیش بیمارستانی به استخدام سه هزار نیرو گفت: معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری با استخدام یک هزار نفر از این نیروها موافقت کرده که به نظر می‌رسد طی هفته آینده مجوز استخدام این نیروها صادر شود.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا، دکتر مرضیه وحیددستجردی در حاشیه افتتاح سامانه رسیدگی به شکایات اورژانس‌های بیمارستانی در رابطه با سختی کار پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی گفت: اگر بتوانیم سه هزار نیروی لازم را برای اورژانس پیش بیمارستانی استخدام کنیم این امر بسیار می‌تواند در کاهش سختی کار آنها موثر باشد.

وی در ادامه به ایسنا گفت: قانون ارتقا بهره وری نیروهای بالینی نظام سلامت شامل حال پرسنل اورژانس نیز می‌شود و این نیروها نیز می‌توانند از مزایای این قانون استفاده کنند.
دستجردی بیشترین شکایات در بیمارستان‌های کشور را مربوط به اورژانس‌ها دانست و گفت: از آنجا که اورژانس‌های بیمارستانی از نظر چارت و تشکیلات پرسنل ثابتی ندارند بنابراین هر نیرویی از هر قسمت به اورژانس منتقل می‌شود. از طرف دیگر کمبود نیروی انسانی در اورژانس ‌های بیمارستانی بیشتر از دیگر قسمت‌هاست و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و روسای بیمارستان‌ها به زحمت برای اورژانس‌های بیمارستانی نیرو تهیه می‌کنند. بنابراین لازم است که نیروی انسانی برای اورژانس‌های بیمارستانی به صورت کامل تامین و پزشکان مقیم برای اورژانس‌ها در نظر گرفته شود تا به این ترتیب سطح رضایت‌مندی مردم نیز افزایش یابد.
وزیر بهداشت با اشاره به ابلاغ سند ساماندهی خدمات اورژانس‌های بیمارستانی در خرداد ماه سال جاری ادامه داد: به این ترتیب بیمارستان‌ها باید طی سه ماه اورژانس‌های خود را ارتقا دهند. این موضوع در گروه مواردی است که معاونت درمان وزارت بهداشت به شدت آنرا پیگیری می‌کند و در اعتباربخشی بیمارستان‌ها بسیار موثر خواهد بود. به این ترتیب اگر بیمارستانی اعتبارش کاهش یابد تا یک سال نمی‌توان آن را تغییر داد و این موضوع بر درآمدهای بیمارستانها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها