شروع بکار اولین گروه استخدامی در کارخانه الومینیوم کاوه مسجد سلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “عصرجهان”،  سیدعباس حسینی مدیرعامل کار خانه الومینیوم کاوه مسجد سلیمان گفت: در آبان ماه ۱۳۹۵برای رعایت عدالت در استخدام های کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان و پیشگیری از استخدامی های توصیه ای و سفارشی تدبیری صورت گرفت که جذب نیروی کارمورد نیاز از طریق برگزاری آزمون صورت پذیرد. که در نهایت پس از اطلاع رسانی عمومی گسترده در سطح چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، هفتکل آزمون از طریق سازمان سنجش در نهایت امانت داری و دقت نظر و با اولویت صددرصدی نیروهای بومی در ۹ رشته مکانیک، متالوژی، عمران، حسابداری، کامپیوتر، ایمنی، برق و…با حضور۲۵۱۷نفر داوطلب که باهم به رقابت پرداختند برگزار شد.
سیدعباس حسینی مدیرعامل کار خانه الومینیوم کاوه مسجد سلیمان ابراز کرد: ازبین این تعداد ۱۰۰الی۱۵۰نفر به صورت پلکانی مطابق برنامه به نسبت راه اندازی خط تولید فراخوانده خواهند شد.
وی افزود:هم زمان با میلاد باسعادت امام رضا”ع” اولین گروه از پذیرفتگان ازمون استخدامی با توجه به کلید خوردن خط تولید آزمایشی کارخانه آلومینیوم پس از طی کردن فرایندی و مراحل اداری (انجام تست هوش، انجام طب کار، تایید مدارک سوابق تحصیلی، احراز بومی بودن و…)وارد عرصه کار و تولید خواهند شد.
بنا به گزارش روابط عمومی این کارخانه درمرحله اول ۱۸ نفر فراخوانده شد ندکه ازبین آنان ۱۴ نفر  پس از حضور درکلاسهای تئوری عملا وارد عرصه کار و تولید شده اند.و مرحله دوم جذب این افراد که حدود ۲۰ نفر هستند جهت طی نمودن مراحل مذکور فراخوانده شده اند
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که تا پایان سالجاری ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان را برای دعوت بکار فرابخوانیم.
سیدعباس حسینی در پایان این گفتگو اعلام داشت: احداث کار خانه آلومینیوم بعنوان یک صنعت اشتغال ساز و یک صنعت مادر در این منطقه بوده است به نتیجه رساندن صنایع پایین دستی بسیار قابل اهمیت است در قبال راه اندازی صنایع زیر دستی است که میشود تا حدود زیادی به حل مشکل بیکاری جوانان این منطقه کمک کرد لذا از صاحبان سرمایه این استان و خصوصا اقوام ساکن بویژه بختیاری انتظار است قدم به  میدان چرخه تولید گذاشته  و دولتمردان نیز این انتظارمیرود که  بستر سرمایه گذاری را روان تر وآسان تر نمایند وزیر ساختهای لازم راجهت سرمایه گذاری فراهم کنند.
ارسال کننده خبر پرویز دیوید خسروی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها