شرایط و نحوه ی استخدام قطر پترولیوم جهت علاقه مندان به کار در قطر

قطری‌ها به متخصصان ایرانی صنعت پتروشیمی که با سابقه ۱۰ تا ۱۵ سال کار حداکثر پیشنهاد حقوق ماهانه ۱۲ هزار دلاری می‌دهند. واحدهای جدید پتروشیمی قطر در حالی در آستانه ورود به مرحله بهره‌برداری قرار گرفته‌اند که این واحدها از جمله بزرگترین پروژه GTL جهان (فرِآیند تولید فرآورده از گاز در این واحدها به دلیل تغییرات شیمیایی یک فرایند پتروشیمی محسوب می‌شود) یعنی GTL مروارید که توسط شرکت‌های چند ملیتی اجرایی شده‌اند با کمبود شدید نیروی انسانی متخصص برای اداره واحدهای خود مواجه شده‌اند.

به همین دلیل قطری‌ها که باید سال‌های زیادی برای تربیت نیروی انسانی متخصص صرف کنند به جای چنین کار پر زحمتی به سراغ ساده‌ترین روش برای تامین نیروی انسانی خود روی آورده‌اند چنانکه بر این اساس قطری‌ها تلاش می‌کنند نیروی انسانی توانا و با تجربه صنعت پتروشیمی ایران را با پیشنهاد حقوق‌ و مزایای نجومی به فعالیت در واحدهای پتروشیمی قطر ترغیب کنند.

قطری‌ها حتی زحمت خروج از ایران را نیز بر عهده کارکنان کارآزموده و متخصص ایرانی نمی‌گذارند و پس از مکاتبات الکترونیک اولیه خود به تهران می‌آیند و در یکی هتل‌های پایتخت ایران از جمله هتل (ه) مقدمات قرارداد، اقامت و ویزای صنعت‌مردان ایرانی پتروشیمی را فراهم می‌کنند تا در چشم بر هم زدنی، همه هزینه‌ای که قالبا از جیب ملت و به صورت تجربه انباشته برای نیروی انسانی ایرانی انجام شده است دود شده و نه به هوا که به جیب رقبای ایران برود.

این همه در حالی است که بسیاری از واحدهای پتروشیمی‌ ایران یا واگذار شده و یا در آستانه واگذاری قرار دارند و به راحتی امکان پرداخت منابع مالی بیشتر به کارکنان با تجربه و متخصص خود را فارغ از تنگناهای دولتی در اختیار دارند. در عین حال پتروشیمی‌های قطر با توجه به منابع این کشور بیشتر بر پایه خوراک گاز بنا شده‌اند و پتروشیمی‌های گازی ایران نیز به دلیل تخفیف شدید در قیمت گاز خوراک با سودهای کلانی در سال‌های اخیر مواجه بوده‌اند که گاه تا نیمی از کل فروش آنها را شامل شده است و به دلیل این سود کلان آنها در زمینه در اختیار داشتن منابع مالی کافی حتی از میزان مورد نیازشان هم چندین برابر بیشتر است و توجیهی برای عدم رسیدگی کافی به نیروی انسانی متخصص خود ندارند.

نکات مهم جهت پیوستن به قطر پترولیوم :
مدیریت منابع انسانی شرکت نفت قطر، مراحل استخدام را با توجه به نیاز ها و شرح وظایف موقعیت های شغلی با انتخاب و مصاحبه نامزد ها شروع میکند.
مدیران بخش ها و مدیریت منابع انسانی در طول تمام مراحل استخدام با شما همراه خواهند بود و هر فرد تنها با تجربه قابلیت های او ارزیابی می گردد.
با توجه به نوع موقعیت شغلی و نیاز های مهارتی افراد ممکن است در مراحل ارزیابی های مختلفی قرار گیرند تا بتوان قابلیت ها و مهارت هایشان را شناسایی کرد.
افراد انتخاب شده غیر بومی باید مراحل دریافت ویزا و اقامت خود را مطابق با قوانین کشور قطر طی کنند.

مراحل پیوستن و دادن تقاضای استخدام در قطر پترولیوم :

مرحله اول: ارسال درخواست
درخواست خود را با توجه به قابلیت ها، سوابق تحصیلی و تجارب خود بر روی وب سایت زیر شاخه موقعیت های فعلی پر کنید. حداکثر سه مورد را می توانید انتخاب کنید. بعد از ارسال درخواست، یک ایمیل حاوی اطلاعات مبنی بر دریافت درخواست شما و همچنین یک شماره پیگیری ارسال خواهد شد.

مرحله دوم: ارزیابی اولیه
بعد از دریافت درخواست شما، اطلاعات تان با توجه به نیاز های موقعیت شغلی بررسی خواهند شد و با توجه دریافت درخواست های بسیار زیاد تنها افراد با قابلیت های بسیار نزدیک به نیاز ها انتخاب و به صورت مستقیم با آنها تماس گرفته خواهد شد. اگر پس از گذشت سه ماه با شما تماس گرفته نشده درخواست شما موفقیت آمیز نبوده است.

مرحله سوم : مصاحبه
مصاحبه ممکن است طی یک تماس تلفنی و یا مصاحبه رو در رو با مدیران در محل سایت باشد. منظور اصلی از انجام مصاحبه ارزیابی فرد برای سنجش میزان قابلیت انطباق با شرایط کاری و محیطی موقعیت شغلی مورد نظر می باشد و همچنین این مصاحبه می تواند برای فرد راهی برای درک بهتر از این فرصت شغلی باشد.

مرحله چهارم : انتخاب
شرکت نفت قطر نامه پیشنهاد خود را برای فرد انتخاب شده ارسال خواهد کرد و پس از قبول پیشنهاد فرد جهت مراحل معاینات پزشکی و دریافت اقامت قبل از شروع کار در شرکت نفت قطر اعزام خواهد شد.

توجه : بررسی های قبل از استخدام قبل از اتمام مراحل استخدام مواردی از قبیل سوابق کاری و سوء پیشنی فرد بررسی خواهند شد.

لینک ثبت رزومه و درخواست استخدام برای مشاغل که معمولا بصورت روزانه براساس نیازهای شرکت بروزرسانی می شوند:
https://www.qp.com.qa/en/Careers/Pages/CurrentVacancies.aspx

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۳۵)

  1. مهرداد گفت:

    سلام من نزدیک به ۱۰سال سابقه کار در کارهایی ساختمانی دارم (سفت کاری سیمان کاری کاشی کاری نما کاری و..)اماده کار در قطر با قیمت مناسب

  2. مسعود روشنی گفت:

    من الان ۱۴ سال سابقه کار تو زمینه راه اندازی و تعمیرات برق پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی دارم با توجه به وضعیت کار تو عسلویه ترجیع میدم برم یه کشور خاجی کار کنم

  3. رضا گفت:

    برای اونایی که اینجا درخواست کار میدن متاسفم آیا اینجا جای رزومه دادن برای قطر پترولیومه؟!!؟

  4. مهدی گفت:

    با سلام ؛ مهندس صنایع هستم با گرایش برنامه ریزی و نزدیک به ۱۲ سال سابقه کار در چند پروژه نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان پیمانکار ، مشاور و کارفرما و در پروژه های عمرانی با سمت مسئول و کارشناس کنترل پروژه دارم خوشحال میشم امکان همکاری داشته باشم

  5. کامبیز گفت:

    مدیر باززسی فنی و حفاظت فنی صنایع نفت و گاز ودارای مقالات و کتب فنی و تخصصی در زمینه بازرسی و حفاظت فنی میباشم .آمادگی خود را جهت کار اعلام میدارم

  6. وحید گفت:

    فورمن فیتر با سوابق کاری بمدت۱۲سال می باشم اماده همکاری با شرکت پترولیوم قطر می باشم

  7. حسین گفت:

    جوشکار۳Gهستم فیترA سوابق کارم ۸سال دارم اماده همکاری با شرکت پترولیوم قطر می باشم

  8. امیر گوزلی گفت:

    سلام.من جوشکاری برق و تاسیسات صنعتی وارد هستم…ودر مکانیک صنعتی دارای مهارت میباشم با ۹سال سابقه کار مرا راهنمایی کنید

  9. سارا گفت:

    با سلام من فارغ التحصیل زبان انگلیسی هستم ۳ سال سابقه تدریس و مترجمی در شرکت صادرات پسته هستم که مسط به زبان انگلیسی هستم و جویای کار در کشور خارج.

  10. حمید ساقی گفت:

    مهندس مکانیک با ۱۵ سال سابقه کار بعنوان مدیر اجرایی در صنعت گاز و پالایشگاه تجربه تعمیرات اساسی پالایشگاه به عنوان رئیس کارگاه و مدیر پروژه

  11. مهدی کلانتری گفت:

    باسلام.من مهندس صنایع هستم.ودارای سابقه کاردرپالایشگاه اصفهان واراک وپتروشیمی رجال و…میباشم.خوشحال میشم بامجموعه شما همکاری داشته باشم.درضمن بنده ازلحاظ فنی نیز دارای تجربه کاری بالا میباشم.بقول قدیمیا :اچاربدستم.باتشکر

  12. بابک گفت:

    با سلام.من مهندس اکتشاف نفت هستم با مدارک بازرسی جوش QC سطح ۱-۲ و همچنین بازرسLevel 2 VT یا همان بازرسی چشمی جوش و آشنایی کامل به اجرا و نقشه خوانی پایپینگ با ۲ سال سابقه کار در شرکت نفت و همه جوره آماده همکاری هستم.
    با تشکر.

  13. بابک گفت:

    با سلام.من کارشناسی مهندسی اکتشاف نفت دارم با مدارک بازرسی جوش QC سطح ۱-۲ و همچنین بازرسLevel 2 VT یا همان بازرسی چشمی جوش و آشنایی کامل به اجرا و نقشه خوانی پایپینگ با ۲ سال سابقه کار در شرکت نفت و همه جوره آماده همکاری هستم.
    با تشکر.

  14. بهنام گفت:

    سلام.
    من مهندس عمران با ۱۲ سال سابقه کار در امر طراحی ، نظارت و اجرا در صنایع نفت گاز و پتروشیمی هستم.

  15. فرهاد گفت:

    با سلام من لیسانس برق قدرت با معدل بالا ومسلط به محاسبات سیستمهای قدرت وطراحی تابلوههای برق با سابقه کار دوست دارم خارج از کشور فعالیت کنم با تشکر .

  16. افشین گفت:

    فوق لیسانس نفت هستم از دانشگاه شیراز /تمایل ب کار در شرکت نفت قطر دارم با کمتریییییین حقوق در خدمتم

  17. عبالرضا مرادیان تهرانی گفت:

    رشته شیمی کاربردی در زمینه کیفی,تولیدومدیریت کارخانه تزریق پلاستیک ۱۵سال سابقه دارم

  18. عادل زارع پور گفت:

    ۴سال سابقه ی HSE بهره برداری و تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی پالایشگاه دوم
    یکسال برنامه ریز متود تعمیرات ابزاردقیق تسلط لازم بر روی زبان انگلیسی
    آشنایی اجمالی با تعمیرات ابزاردقیق و برق و سیستمهای تهویه

  19. م گفت:

    بنده دارای مدارک، لیسانس زمین شناسی و فوق لیسانس نفت و فوق لیسانس مهندسی صنایع(گرایش مدیریت سیستم و بهره وری) با هشت سال سابقه کار مسئولیت در زمینه های آزمایشگاه مکانیک خاک و ژئوتکنیک و سد سازی و معادن و سنگ شکن و کارخانه گچ هستم ، با این اوصاف متناسب رشته های تحصیلی بنده و سوابقم کاریم ، در قطر پترولیم کاری برام گیر میاد ؟

  20. کیومرث استکی گفت:

    بااسلام تکنسین برق کنترل متخصص تعمیرات برق و ابزار دقیق ومتخصص نصب وراه اندازی سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک سابقه کار مرتبط۳۰سال می باشم.

  21. ali گفت:

    با سلام اینجانب با ۱۶ سال سابقه مستقیم عملیاتی

  22. گلناز الف گفت:

    دانشجو هم استخدام میکنید؟

  23. عادل گفت:

    با سلام
    من ٩ سال سابقه کار در آزمایشگاه شرکت نفت را دارم
    فوق لیسانس سازه های ابی

  24. عادل گتراوي گفت:

    ٩ سال سابقه کار در آزمایشگاه شیمیایی شرکت نفت به عنوان آزمایشگر

  25. عبدالله بکلری گفت:

    مهندس برق قدرت هستم دارای ۵ سال سابقه کار در کارخانجات صنعتی ومونتاژ هستم در کار فنی نیز تخصص خاصی دارم و علاقه خاصی به کار در خارج از ایران را دارم با تشکر

  26. ایمان گفت:

    سلام . من غواص صنعتی هستم و در کار جوشکاری و برشکاری تا عمق ۵۰ تا ۶۰ متر در زیر اب دا انجام میدم . و در کنار این کار حاضر به تمیز کاری کشتی های باری و نفت کش را انجام میدم. لذا اعلام میکنم که خیلی علاقه دارم که در نفت قطر مشغول به کار بشم .

  27. محمد شهوندری گفت:

    باسلام من کارشناس برق دیتاسنتر(مرکز داده)با۵سال سابقه میباشم

  28. هادی گفت:

    سلام
    من مهندس برق قدرت هستم. ۵ سال سابقه کار در طراحی و ساخت تابلوهای صنعتی و راه اندازی کارخانجات دارم . زبانمم تا حدودی خوبه. خیلی دلم میخواد تو پروژخ خای پتروشیمی و نفت قطر یا امارات کار کنم. لطفا راهنمایی کنبن.

  29. پوریا محمدی گفت:

    باعرض سلام دانشجو لیسانس مهندسی شیمی هستم تا حدودی مسلط ب زبان انگلیسی سابقه کار تو بخش عملیاتی شرکت پالایش و پخش دارم و قصد کار تو کشور قطر رو با کمترین درامد دارم خواستم ببینم کار کردن اونجا شامل حالم میشه یا خیر؟با تشکر

  30. جواد گفت:

    س.بنده جوشکار ارگون هستم خواستید پیام بدید

  31. علی جعفری گفت:

    اینجانب حدود ۵ سال در واحدهای عملیاتی پالایشگاه تهران کارنموده و تجربه عملیاتی مرتبط با واحدهای جدید و over hall و همچنین لیسانس IT نیز دارم ودر حال حاضر بیکار هستم وجویای کار تقاضای کمک دارم
    ضمنا برای بار اول است که این فرم را پر می نمایم

  32. علی جعفری گفت:

    اینجانب حدود ۵ سال در واحدهای عملیاتی پالایشگاه تهران کارنموده و تجربه عملیاتی مرتبط با واحدهای جدید و over hall و همچنین لیسانس IT نیز دارم ودر حال حاضر بیکار هستم وجویای کار تقاضای کمک دارم

  33. امیر گفت:

    ایران میمونم حتی اگه بیکار باشم نه قطری که هم نفت و هم مغزارو میدزده

  34. Javeed گفت:

    با سلام. کارشناسی ارشد بازرگانی بین المللی و دارای شش سال سابقه(سه سال در حوزه تدارکات و بازرگانی و هم ااکنون سه سال در حوزه کارشناس قراردادها و مناقصات) و رسمی شرکت نفت هستم و متمایل به فعالیت در حوزه مناقصات و قراردادهای مختلف هستم

  35. پارسا گفت:

    سلام من مهندسی کنترل دردانشگاه آزاد بایک سالسابقه روی سکوهای گازی۱۲و۱۸پارس جنوبی وسایل سابقه درتابلوسازی رادارم..خواستم بدونم استخدام شامل حال منم میشه

    • نیما نظری گفت:

      سلام
      من دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نفت هستم و متقاضی استخدام در شرکت نفتی قطر هستم . لطفا یاری بفرمائید.
      تشکر

  36. سجاد گفت:

    با سلام
    من دکتری مهندسی کنترل از دانشگاه شفیلد انگلستان دارم متقاضی کار در سمت بالا هستم مسلط به زبان انگلیسی و کره ای.
    چند پیشنهاد در دانشگاه های انگلستان داشتم اما به دلیل ملیت ایرانی و البته سوختگی صورتم و معلولیت دست چپم پس از مدتی برکنار شدم و مجبور شدم به ایران برگردم.لفطا اگه براتون امکان داره کمکم کنید.
    با تشکر.

  37. سعید گفت:

    سلام ۵سال سابقه کار درآزمایشگاه دارم ولیسانس شیمی هستم ودراستخدام نفت بول شدم

  38. فرامرز نگهدار گفت:

    سلام مهندس مکانیک هستم با ۴ سال سابقه در امور فنی..خواهان همکاری با شرکت قطر پترولیوم هستم

  39. احسان. جعفری گفت:

    اینجاب هشت سال فعالییت در کار پایپینگ دارم در سمت فیتر یا به عبارتی لولکشی صعنتی ومکانیک دستگاهای ثابت پالایشگاهی ومشتاق هکاری با شما هستم.

  40. ا.م گفت:

    اینجانب فوق لیسانس مهندسی شیمی با سابقه کاری در موسسه تحقیقاتی بمدت هفت سال کار بر روی انواع کاتالیست حاضر به همکاری میباشم

  41. یاسر آدینه وند گفت:

    سلام.ک
    من لیسانسمهندسی نفت گرایش بهره برداری از منابع نفت و گاز..چهار سال سابقه کار مفید در بخش ابزار دقیق..زبان انگلیسی..المانی..فرانسه.عربی..فارسی..ایتالیایی..

  42. یاسر آدینه وند گفت:

    سلام

  43. shahram parviz ghanbary گفت:

    من دارای ۱۴سالسابقه کار در بهرهبرداری درشرکت شیمیایی رازی وبا مدرک مهندسی صنایع می باشم

  44. ایوب گفت:

    سلام من مهندس مکانیک تاسیساتم میخواستم بدونم چجوری میتونم با شرکت نفت قطرهمکاری کنم.لطفا راهنماییم کنید.

  45. Morteza گفت:

    سلام
    من مهندس برق-مخابرات هستم سابقه کاری دارم در مورد برق های فشار قوی
    خیلی دوست دارم با یه شرکت قطری کار کنم.
    بچه کلاردشتم روا عمومی قوی و پشتکار بالا دارم

  46. محمود گفت:

    سلام. تحصیلات من دکتری تخصصی اقتصادمنابع طبیعی و محیط زیست میباشد. دارای شش سال سابقه کار و تدریس هستم. مقالات وتالیفات بین المللی متعددی به چاپ رسوندم. و تمایل به فعالیت در این شرکت را دارم . جهت ارسال درخواست و مراحل استخدام راهنمایی بفرمایید.

  47. محمود گفت:

    دارای ۸ سال سابقه بازرسی و نظارت برق در پتروشیمی صنایع ملی نفت و نظارت و تعمیرات در پروژه خوردگی دارای مدرک کاشناسی مهندسی تکنولوژی برق قدرت هستم و تسلط کامل بر زبان عربی و و انگلیسی در حال حاضر شاغر در پتروشیمی هستم ولی اماده همکاری از همه لحاظ کاری با شرکت قطر را دارم

  48. روح الله گفت:

    اینجانب بامدرک مهندسی برق و۸سال سابقه کار درتاسیسات گازی و۳سال فعالیت درشرکت های خصوصی برقی آماده همکاری باشرکت قطری می باشم

  49. حامد گفت:

    اینجنب مهندس برق الکترونیک علاقه زیاد به کار هستم.هر چند میدونم خواستم به جایی نمیرسه.

  50. Mojtaba گفت:

    با سلام . من مهندس تاسبسات هستم و خیلی هم دوست دارم که در قطر پترولیوم کار کنم ولی متاسفانه سابقه کار ندارم . بنظرتون من رو نمیخوان ؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها