شرایط اسکان سربازان در دوره آموزشی تسهیل می شود

جانشین معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با هدف تامین آسایش خاطر خانواده ها و تسهیل شرایط ، سربازان جوانان مشمول تا حد امکان در محل سکونت خود و یا مناطق همجوار مدت آموزش سربازی خود را سپری می کنند.

سردار علیرضا جهانگیری روز سه شنبه در جریان افتتاح چهار پروژه عمرانی و خدماتی در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استاندارد سازی شرایط آموزشی برای فراگیران با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز در اولویت مراکز آموزش انتظامی قرار گرفته است.
وی گفت: بدنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت سربازان در دوره های مهارتی و فنی حرفه ای ، قرارگاه مهارت آموزی سربازان در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی از جمله پادگان مشگین شهر تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: امسال حدود هزار گواهینامه حرفه آموزی فقط در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر صادر شده است.
او با بیان اینکه امنیت و اقتصاد ۲ مقوله نزدیک به هم هستند، تشریح کرد: شرکت سربازان در رشته های مهارتی می تواند در آینده اقتصادی آنها نقش مهمی داشته باشد.
او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مرکز آموزش انتظامی مشگین شهر با قدمتی در حدود یک قرن از قدیمی ترین مراکز آموزشی کشور است ، خواستار مشارکت خیرین منطقه و همکاری مسئولان استانی و محلی برای توسعه این مرکز شد.
سردار جهانگیری گفت: این مرکز نقش بسیار مهمی در ترویح صنعت گردشگری استان و شهرستان و شکوفایی اقتصاد منطقه دارد.
وی از اقدامات ارزنده سرهنگ حسن هوشیار فرمانده این مرکز و رییس مرکز فنی حرفه ای مشگین شهر در همکاری با این مرکز قدردانی کرد.
پادگان مشگین شهر در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی به عنوان بزرگترین هنگ سواره نظام شمال غرب کشور احداث و اکنون به مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری تغییر نام یافته است.
مردم شهرستان مشگین شهر نقش ارزنده این پادگان در جریان جنگ تحمیلی و شهادت پر افتخار فرمانده آن شهید بیگلری را در تنگه حاجیان از یاد نبرده اند و رشادت های پرسنل از جان گذشته این مرکز تا ابد به عنوان سند افتخار مردم منطقه بر تارک جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.
پذیرش و تربیت سالانه هزاران افسر و درجه دار در این مرکز و اعزام آنها به اقصی نقاط کشور به عنوان سفیرانی در راستای شناساندن شهرستان مشگین شهر از دیگر مزایای آن بوده است.
در سال های اخیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پذیرش مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی در مرکز آموزش انتظامی مشگین شهر و تربیت افسران و درجه داران وظیفه زمینه ارتقای این مرکز را فراهم کرد و مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری به عنوان ۶ مرکز آموزش انتظامی مهم جمهوری اسلامی ایران در کشور معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها