شرایط استفاده از سامانه ارسال آگهی های استخدام از طریق sms

سامانه ارسال پیام کوتاه متوقف شده است.

شرایط استفاده از سامانه ارسال آگهی های استخدام از طریق sms :
۱ – دوستانی که با روال کار پایگاه اطلاع رسانی سایت استخدام آشنایی دارند می دانند که ما هیچ گاه ادعا نکردیم که در جریان همه آگهی های استخدام موجود در سطح کشور قرار داریم، ولی با توجه به جستجوی اینترنتی و هماهنگی با مراکز کاریابی شهرستانها فرصت های شغلی موجود به مشترکان معرفی می گردد، بنابراین مشترکان سامانه پیام کوتاه نباید انتظار داشته باشند که در جریان همه آگهی ها قرار داشته باشیم،  ولی فعالیت یک سال اخیر سایت استخدام نشان داده که تقریباً اکثر آگهی های استخدام ادارات، بانکها، ارگانها و شرکتهای خصوصی بزرگ در سایت منتشر شده و اطلاع رسانی به همه مشترکان انجام گرفته است.
۲ – باید این واقعیت را قبول کنیم که فرصت های شغلی موجود در سطح کشور یکسان نیستند، و در کلان شهرها فرصت شغلی به مراتب بیشتری نسبت به شهرهای دیگر وجود دارد، اعتراض برخی دوستان  که اظهار می کنند فقط آگهی استخدام تهران را درج می کنیم، به خاطر وجود فرصت های شغلی زیاد ناشی از تمرکز وزارتخانه ها ، سازمانها و اکثر دفاتر مرکزی شرکتهای بزرگ و کارخانجات و کارگاه های صنعتی در تهران می باشند.
۳ – آبونمان ماهانه سایت استخدام از روی برآورد هزینه های جنبی و میانگین تعداد sms های ارسالی به مشترکان صورت گرفته است، و در صورتی که به تعرفه ارسال sms های فارسی و انگلیسی دقت کنید متوجه می شوید که ارسال هر آگهی استخدام بخاطر تعداد کارکترها و حروفی که بکار می روند بیشتر از یک sms محاسبه ه حساب می شوند. بنابراین تا حد ممکن سعی کردیم که آبونمان ماهانه به صورت منطقی تعیین شود.
۴ – اشتراک آبونمان سامانه پیام کوتاه به صورت ماهانه تعیین شده است تا دوستان پس از بررسی عملکرد این سامانه در مورد ادامه اشتراک خود انتخاب قابل قبولی داشته باشند.
۵ – در صورتی که فرصتهای شغلی موجود در طول یک ماه در شهری کم بوده و sms های ارسالی به حد مشخصی نرسیده باشند، آبونمان ماهانه بدون واریز هیچگونه وجهی به  مدت یک ماه دیگر تمدید می گردد.
۶ –  جهت استفاده مفید تر از این سامانه هرمتقاضی میتواند نسبت به معرفی  ۳ مورد مدرک و رشته تحصیلی و مربوط به ۳ استان یا شهرستان خاص اقدام نماید، این مورد باعث می شود هر متقاضی برای دوست یا نفر دیگری نیز که جویای کار هستند درخواست ارسال نماید. در حقیقت هر متقاضی انتخاب دریافت ۶ مشخصه متفاوت جهت اطلاع رسانی را خواهد داشت.
۷ – ارسال مشخصات با قید درخواست هایی از قبیل ارسال sms برای تمام نقاط کشور و شامل همه مقاطع تحصیلی منطقی به نظر نمی رسد، بنابراین متقاضیان محترم لطفاً در ارسال مشخصات  به این نکته دقت داشته باشند.
۸ – فرستنده درخواست،  مسئولیت ارسال شماره تلفن و مشخصات ارائه شده را قبول کرده و مسئولیت ارسال ناخواسته sms بخاطر اشتباه در تایپ شماره تلفن بعهده متقاضی خواهد بود.
۹ – عضویت در این سامانه کاملاً اختیاری بوده  و متقاضیانی که تمایل داشته باشند می توانند با ارسال مشخصات خود از این سامانه استفاده نمایند و هیچ گونه اجباری برای عضویت کاربران در این سامانه وجود ندارد.
۱۰ – متقاضیان محترم با قبول تمام شرایط مندرج در این متن و با واریز آبونمان ماهانه به مبلغ ۲ هزار تومان و ارسال مشخصات خود از طریق شماره اختصاصی مشخص شده از این سامانه استفاده خواهند کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها