سهمیه استخدام ۲۰۰ عضو جوان هلال احمر اخذ شد

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در استخدامی جدید جمعیت هلال احمر، اعضای جوانان از سهمیه ۲۰۰ نفری برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد گلفشان در نشست صمیمی با اعضای مجامع کانون‌های جوانان و مسئولین امور جوانان استان لرستان اظهار داشت: اتفاقات خوبی قرار است در بدنه سازمان به وجود بیاید که منجر به تحولات بسیار مطلوبی در حوزه فعالیت‌های بشردوستانه خواهد شد.

وی افزود: سامانه «مهتاب» که به یکی از طرح‌های ماندگار در جمعیت هلال احمر تبدیل خواهد شد در آستانه رونمایی است و در آن تلاش داریم بتوانیم اقدامات ارزشمندی را پیاده کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: یکی از تاکیدات ما توجه به طرح‌های ابتکاری است و از این پس نیز طرح‌های ابتکاری که از سوی اعضای جوانان در استان‌های مختلف ارائه می‌شوند بعد از پالایش مورد توجه قرار خواهند گرفت و اجرایی نیز می‌شوند.

گل فشان با اشاره به اینکه در استخدامی جدید جمعیت هلال احمر، اعضای جوانان از سهمیه ۲۰۰ نفری برخوردارند، افزود: ارزش کارت عضویت جمعیت هلال احمر در خارج از کشور بیشتر است که این نشان می‌دهد فعالیت در هلال احمر معطوف به داخل کشور نیست و اعضایی که با این جمعیت همکاری دارند در سایر کشورها نیز مورد احترام قرار می‌گیرند.

وی به ظرفیت خانه‌های هلال اشاره کرد و گفت: ایجاد خانه‌های هلال یک ظرفیت خوب است که با تکمیل آن می‌تواند قدم‌های موثری در بحث ارائه خدمات به مردم مناطق کمتر توسعه یافته را برداریم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: در بحث احداث اردوگاه‌های فرهنگی، ورزشی، امدادی، آموزشی آمادگی داریم با سرمایه گذاران و افراد علاقمند همکاری کنیم چرا که جمعیت هلال احمر در این زمینه دارای زیرساخت‌های مطلوبی در استان‌های مختلف کشور از جمله لرستان است.

گلفشان بیان کرد: اماکن ورزشی که در استان‌ها قرار دارند متعلق به اعضای جوانان هستند و اگر درآمدی نیز از آنها به دست می‌آید باید در حوزه فعالیت‌های جوانان مصرف شود که در این راستا باید معاونت‌های جوانان نظارت بیشتری در اجرای آن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های خیرخواهانه در زندگی افراد خیر و برکت به وجود می‌آورد خاطرنشان کرد: تلاش اعضای جوانان در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی همواره قابل ستایش بوده است و امیدواریم در ادامه نیز شاهد تلاش بیشتر فعالیت اعضای داوطلب در این حوزه باشیم.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها