سلامت آزمون استخدام شهرداری‌ها تضمین می‌شود

سلامت آزمون استخدام شهرداری‌ها تضمین می‌شود
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان مطمئن باشند که آزمون استخدام شهرداری‌ها در این استان در نهایت سلامت و دقت برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منوچهر حبیبی عصر امروز در نشستی که برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی شهرداری‌های ۱۶ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بیان داشت: این آزمون به دلیل حساسیتی که دارد و با سفارش اکیدی که مسئولان عالی استانی از جمله استاندار داشته‌اند، با دقت و ظرافت برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: همه پیش‌بینی‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون صورت گرفته و متولیان امر از جمله دانشگاه یاسوج در این زمینه نظارت علمی و عملی خواهند داشت.
این مسئول عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچکدام از دستگاه‌ها در این استان دخالتی در برگزاری این آزمون ندارند، بیان کرد: همه امور برگزاری این آزمون بر اساس حساسیتی که دارد به سازمان سنجش و همچنین دانشگاه یاسوج واگذار شده است.
حبیبی سازمان بازرسی و دیگر دستگاه‌های نظارتی کشوری و استانی را ناظر بر برگزاری این آزمون معرفی کرد و بیان داشت: تمام ناظران آزمون استخدامی شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با تایید سازمان سنجش و دانشگاه یاسوج برگزیده شده‌اند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای وارد نشدن هیچ شک و شبهه‌ای به اصل این آزمون مصاحبه پس از آزمون نیز حذف شده، عنوان کرد: با این راهکار افراد نمی‌توانند بهانه مصاحبه و دخالت دادن نظرات شخصی را مطرح کنند.
حبیبی با ذکر این نکته که از میان تعداد بیش از ۳ هزار داوطلب شرکت کننده در این آزمون ۱۰۰ نفر در شهرداری‌ مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد جذب و مشغول به کار خواهند شد، خاطرنشان کرد: ما نیز در مجموعه استانداری پیگیر برگزاری مطلوب و در خور شان نظام این آزمون خواهیم بود.
آزمون استخدام و جذب نیروی شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد روز پنج‌شنبه ۲۲ دی امسال در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها