زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان رشته های نیمه متمرکز کاردانی علمی کاربردی

با اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های نیمه متمرکز پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی مهر۸۸ در سایت سازمان سنجش، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از ۱۸ بهمن آغاز می‌شود.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کلیه پذیرفته شدگان باید در یکی از روزهای یکشنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه۲۱ بهمن با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به کد رشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده مراجعه کنند.
بر این اساس، تصویر تمام صفحات شناسنامه و اصل آن برای مطابقت، اصل و تصویر گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه یا گواهی معتبر دیپلم، اصل فرم تاییدیه معدل برای فارغ التحصیلانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است، ۶ قطعه عکس، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسوول محل کار، تصویر آخرین فیش حقوقی یا حکم کارگزینی یا قرارداد همکاری و اصل آنها به منظور تایید، اصل و تصویر کارت پایان خدمت،‌ کارت معافیت دائم پزشکی یا کفالت یا کارت معافیت دائم زمان صلح با فرم کامپیوتری و گواهی اشتغال به کار و حکم کارگزینی از یگان مربوط برای شاغلین نیروهای مسلح از مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

گفتنی است، شروع کلاس‌ها از روز یکشنبه ۲۵ بهمن ۸۸ می‌باشد و همه پذیرفته شدگان باید قبل از ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده باشند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها