زمان اعطای گواهی استخدامی سطح یک و دو روحانیون

تاریخ و منابع آزمون اعطای گواهی استخدامی روحانیون اعلام شد

مدیر کل مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم گفت: آزمون اعطای گواهی استخدامی سطح یک و دو روحانیون ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه در قم برگزار می شود.
حجت الاسلام مشایخی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آزمون سطح یک فقه شامل ابواب صلاه، صوم، حج، متاجر و نکاح از کتاب شرح لمعه، اصول فقه از مباحث اوامر و نواهی و استصحاب اصول مرحوم مظفر تفسیر نمونه جلد یک و بدایه المعارف مباحث امامت و معاد ۱۳ اسفند ماه برگزار می شود.
وی افزود: آزمون سطح دو نیز شامل فقه مکاسب محرمه و بیع مباحث شروط المتعاقدین و شروط العوضین، اصول فقه از استصحاب فرائد الاصول و مبحث اوامر کفایه الاصول، تفسیر المیزان جلد اول و مراحل اول، دوم، سوم و چهارم از نهایه الحکمه  نیز ۱۴ اسفند برگزار می شود.
مشایخی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از سوم اسفند در واحد مدارج علمی معاونت آموزشی حوزه توزیع می شود. آزمون نیز در مسجد حضرت خدیجه واقع در میدان معلم، ابتدای بلوار سمیه برگزار خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. علی گفت:

    باسلام چرا این مدرک ارزش علمی ندارد بهتره آقایون یه فکری بکنند به حال طلبه هایی که قبلا درس حوزوی خوندند ولی مدرک علمی ندارند

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها