زمان آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ جذب اختصاصی قضاوت یک بار دیگر تغییر کرد

آغاز مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون جذب اختصاصی قضاوت ۹۶ از ۱۷ بهمن‌ماه

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از تعیین تاریخ جدید برای آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ داوطلبان جذب اختصاصی آزمون قضاوت سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، تاریخ برگزاری این آزمون پیش‌تر یک‌بار روز ۷ اردیبهشت ۹۷ تعیین شده بود که با آزمون کارشناسی‌ارشد هم‌زمان بود؛ سپس در اطلاعیه دیگری تاریخ آزمون روز ۲۱ اردیبهشت ۹۷ تعیین شد که با آزمون وکالت داوطلبان کانون کرمانشاه تداخل داشت.

بالاخره امروز و برای سومین بار، تاریخ آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعیین و اعلام شد.

همچنین مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان که پیش‌تر از ۱۴ تا ۲۰ بهمن تعیین شده بود، از فردا (سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ مخصوص داوطلبان دانشگاهی است که فقط از شرایط ایثارگری برخوردارند و لذا داوطلبانی که علاوه بر شرایط ایثارگری، شرایط تحصیلی دانشگاهی را نیز دارا هستند،  به مصاحبه علمی دانشگاهی دعوت خواهند شد.

برای داوطلبان ایثارگر (دانشگاهی) در صورتی کارت ورود به جلسه آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ صادر خواهد شد که در فرم تأیید ثبت‌نام ایشان، در قسمت شرایط شمول مقررات جذب اختصاصی عبارت «۱۶- فقط ایثارگری» درج شده باشد. در صورت مشاهده مغایرت، اقدام به ویرایش در مهلت مقرر ضروری است.

استعلام در خصوص وضعیت ایثارگری داوطلبان پس از اتمام مهلت ویرایش صورت می‌پذیرد و نتیجه آن به محض وصول، به اطلاع ذی‌نفعان می رسد تا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، اقدام لازم را معمول نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها