رقابت بیش از ۴۰هزارنفر از کارکنان شهرداری‌ها برای تصدی پست‌های بلاتصدی شهرداری‌ها

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور گفت: ۴۲ هزار نفر از کارکنان شهرداری ها، از ۱۱۰۰ شهرداری در ۳۹ رشته شغلی برای تصدی پست‌های سازمانی بلاتصدی شهرداری ها در ساختار سازمانی جدید ابلاغی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا محمد حسن آبادی با بیان خبر فوق گفت: با اتمام مرحله اول از بررسی مدارک داوطلبینی که از طریق استانداری های سراسر کشور پیش ثبت نام کرده اند، اطلاعات آنان برای برگزاری آزمون در اختیار سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: دارا بودن حداقل سه سال سابقه متوالی و تمام وقت با پرداخت بیمه در رشته شغلی مورد تقاضا، مدرک تحصیلی متناسب با رشته های ابلاغی به تفکیک هر رشته شغلی و سقف سنی از جمله شرایط لازم برای شرکت در آزمون است که در این مرحله بر اساس خوداظهاری داوطلبین اقدام و پس از این مرحله مدارک پذیرفته شدگان توسط کمیته های برگزاری آزمون در استانداری های سراسر کشور بررسی و ارزیابی خواهد شد.

حسن آبادی افزود: آزمون شامل ۱۰۰ سوال ۴ گزینه ای با احتساب نمره منفی (هر سه سوال غلط یک امتیاز منفی) است و شامل ۲۰ سوال از قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴ و اصلاحیه های بعدی آن و قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحیه های بعدی آن، ۳۰ سوال سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری و ۵۰ سوال کاربردی و مهارتی از مواد و منابع اعلامی به تفکیک ۳۹ رشته شغلی اعلامی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است.

وی اضافه کرد: آزمون دارای حدنصاب ۴۰ از ۱۰۰ امتیازاست. بنابراین افرادی می توانند در آزمون موفق شوند که در صورت کسب حدنصاب لازم نسبت به سایر داوطلبین از امتیاز بیشتری برخوردار شوند.همچنین  مطالعه مواد و منابع آزمون که به تفکیک هر رشته شغلی در سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به نشانیww.imo.org.ir قرار داده شده، برای کسب امتیاز لازم از آزمون مورد تاکید است.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌‏ها و دهیاری‌های کشور، حسن آبادی در خاتمه گفت: زمان برگزاری آزمون و حوزه های برگزاری آن پس از انجام هماهنگی های لازم متعاقبا اعلام خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. azar گفت:

    درست تر اینه که آقای حسن ابادی اعلام کنن کارکنان فقط با خودشون رقابت میکنن. چون رقیبی ندارن و قبلا اسامی ارسال و تایید شدن.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها