رفع ایرادات آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح ۵ سوال در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد و گفت: پاسخ‌های حاجی میرزایی به دو سوال برای نمایندگان سوال کننده قانع کننده نبود.
سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نشست امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و معاونانش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان برگزار شد.
نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: سوال نخست از جانب سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس درباره شهریه مدارس غیرانتفاعی مطرح که مقرر شد تا دو هفته آینده پس از بازدید میدانی از مدارس غیرانتفاعی درباره قانع شدن یا نشدن نماینده سوال کننده اظهار نظر کند. وی افزود: سئوال بعدی را هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس درباره مشکلات اردوگاه نیشابور و مشکلات منطقه‌ای آموزش و پرورش مطرح کرد که نماینده سوال کننده قانع نشد و مقرر شد این سوال برای طرح در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه ارائه شود. میرزاده اضافه کرد: سوال سوم را محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس درباره عزل و نصب‌ها در شهرستان الیگودرز مطرح کرد که مهلت دو هفته‌ای برای بررسی بیشتر این سوال داده شد.
این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: سوال چهارم را علیم یارمحمدی به نمایندگی از سه ‌نفر از نمایندگان هم استانی خود پیرامون مشکلات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد که به عنوان سوال منطقه‌ای این سوال نیز راهی صحن علنی مجلس خواهد شد. وی ادامه داد: ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس سوال آخر از وزیر آموزش و پرورش را مطرح کرد که این سوال درباره تدوین آیین نامه اجرایی استخدامی نیروهای حق التدریس بود که نهایتا مقرر شد ایرادات وارده به این آیین نامه با توجه به حساسیت اعضای کمیسیون به آن، ظرف دو هفته آینده برطرف شود. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: سایر نمایندگان سوال کننده نیز از طرح سوال از وزیر انصراف و یا برای طرح سوال خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر نشدند.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها