دومین سالگرد راه اندازی سایت استخدام

ضمن تبریک یلدا به همه دوستان، باید به اطلاع همه دوستان برسانیم که به امید روزی که با اطلاع رسانی مطلوب و مناسب بتوانیم گوشه ای از مشکلات کارجویان را با در اختیار قرار داده جدیدترین آگهی های استخدام کم کرده باشیم روز اول دی ماه سال ۸۸ اولین متن از مطالب را در سایت استخدام قرار دادیم و الان دقیقاً دو سال از آن زمان سپری شده است.

به لطف مشترکان و خدمات مناسب سایت استخدام، در حال حاضر توانستیم بعنوان یکی از بزرگترین وبسایتهای  اطلاع رسانی در ایران فعالیت خود را ادامه دهیم و با داشتن بیش از ۷۵ هزار مشترک که بصورت روزانه از خدمات رایگان سایت استفاده می کنند، سعی می کنیم خدمات و سرویس های سایت را بهبود بخشیم.

در حال حاضر سایت استخدام در بین ده ها هزار وبلاگ و وبسایت ایران، رتبه ۱۱۰ را دارا بوده و هر روز با اقبال بهتری از طرف کاربران روبرو می شود. تا الان ۳۳۵۰ مطلب در سایت منتشر شده که با تعداد ۶۸۲۸۷ کامنت از طرف مشترکان و کاربران همراهی شده، سعی می کنیم به مناسبت دومین سالگرد راه اندازی سایت با تغییراتی در سایت زمینه استفاده راحت تر و سریعتر کاربران را فراهم آوریم،

این تغییرات شامل تغییر قالب و برخی خدمات سایت خواهد بود که به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد، امیدواریم با همراهی همیشگی از طرف مشترکان و کاربران عزیز در ارائه خدمات، گامهای موثری در اطلاع رسانی قوی تر و بهتر داشته باشیم.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها