دولت هنوز بودجه جذب ۶ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضاییه را تأمین نکرده

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز  نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون قضایی همچون شورای حل اختلاف، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت دادگستری و قوه قضاییه با حضور در کمیسیون مشکلات بودجه‌ای خود را مطرح کردند.

وی افزود:‌ در برنامه ششم توسعه دولت مؤظف شده تا هر ساله ۲.۹ کل بودجه را به حوزه قضایی تخصیص دهد که این مبلغ در بودجه سال ۹۹ به میزان ۱۶.۳ هزار میلیارد تومان است که دولت در بودجه ۹۹ مبلغی معادل ۱۴ هزار میلیارد تومان را به این بخش اختصاص داده و مغایر با قانون برنامه عمل کرده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این نمایندگان دستگاه‌های فوق‌الذکر گزارش عملکردشان در رابطه با بودجه ۹۸ را ارائه کردند که مشکل عمده مشکلات مالی مربوط به شوراهای حل اختلاف است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: از این گذشته دولت بودجه مربوط به جذب شش هزار نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال ۹۶ را تأمین نکرده و این در حالی است که مراحل استخدامی این افراد در قوه قضاییه طی شده است.

خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها