درآمد دانشگاه آزاد سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان

درآمد دانشگاه آزاد سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان

رئیس جدید دانشگاه آزاد با تأکید بر لزوم ارتقاء رتبه علمی دانشجویان این دانشگاه گفت: درآمد سالانه دانشگاه آزاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان است.

جنوب نیوز: رئیس جدید دانشگاه آزاد با تأکید بر لزوم ارتقاء رتبه علمی دانشجویان این دانشگاه گفت: درآمد سالانه دانشگاه آزاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان است.

فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد با حضور در برنامه نگاه دو به شرح و توضیح برنامه‌های خود در دانشگاه آزاد پرداخت.

فرهاد دانشجو متولد۱۳۳۶ و زادگاهش دامغان است. وی مدرک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته مهندسی عمران اخذ کرده و هم‌اکنون با رتبه استادتمامی در رشته مهندسی سازه در دانشگاه تربیت‌مدرس مشغول تدریس است.

دانشجو پیش از این مسئولیت‌های مختلفی در حوزه‌های علمی داشته است. معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی کشور، رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، عضویت در شورای گسترش آموزش عالی و نیز ریاست دانشگاه تربیت مدرس از جمله فعالیت‌های علمی و اجرایی وی است.

فرهاد دانشجو در دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد با اکثریت آرا به عنوان رئیس پیشنهادی این دانشگاه انتخاب شد و در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۷ دی امسال او را به ریاست دانشگاه آزاد منصوب کرد.

متن کامل گفت‌و‌گوی فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد با برنامه تلویزیونی نگاه دو به شرح ذیل است:

* تمایلی برای ریاست دانشگاه آزاد نداشتم

فرهاد دانشجو ابتدا درباره پذیرش سمت دانشگاه آزاد گفت: در ابتدا تمایلی برای کاندیدا شدن نداشتم اما در این زمینه دو شرط اجماع و تکلیف را مطرح کردم. نهایتاً با رجوع به افراد توجیه شدم که خود را در معرض انتخاب قرار دهم و در این زمینه هیچ یک از اعضا مخالف کاندیداتوری من نبودند.

وی افزود: برای شروع به کارم منتظر جلسه تودیع و معارفه هستم. من ترجیح می‌دادم این حکم در ربیع‌الاول ابلاغ شود و حداکثر تا سه‌شنبه هفته آینده حکم ریاست بنده بر دانشگاه آزاد ابلاغ خواهد شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در خصوص ریاست جاسبی گفت: طبق قانون دوره این حکم چهار ساله و عرف آن ۲۹ ساله است. دانشگاه محیط آکادمی است و هر بحثی استدلال دارد. من برای تکامل و ارتقای سطح دانشگاه این پست را برعهده گرفتم و تصور می‌کنم از منطق و استدلال بالایی برخوردار هستم و می‌توانم همه را قانع کنم.

وی درباره تغییر و تحولات در دانشگاه آزاد تصریح کرد: سیاست کلی من این است که در این زمینه تغییر و تحول زیادی صورت نگیرد. مشکل ما انسانی نبوده و اصلاح‌های ساختاری در رأس برنامه‌های ما قرار دارد. حداکثر ۱۰ درصد از افرادی که عملکرد خوبی نداشته یا علاقه‌ای به کار ندارند تغییر می‌کنند. البته ۶ معاون در دانشگاه آزاد حضور دارند و تغییراتی هم در این لیست صورت خواهد گرفت. در آغاز کار نگاه منفی به رئیس دانشگاه و پیدا کردن اتحاد چندان ضروری نیست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها