حفظ وضعیت موجود اشتغال اولویت کاری استانداری تهران است

استاندار تهران گفت : حفظ و صیانت از وضعیت موجود اشتغال، برنامه راهبردی استانداری تهران و اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی این استان است.

به گزارش ایرنا ، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت در جمع خبرنگاران گفت : لایحه بودجه سال ۹۸ که از سوی ریاست جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد ، توسط نمایندگان مردم در کمیسیون های تخصصی و تلفیق در حال بررسی است و تلاش می شود تا با ارائه پیشنهاداتی ، سهم بیشتری از بودجه به استان تهران اختصاص پیدا کند.
وی اظهار داشت: برخی از شهرستان های استان تهران از شاخص های توسعه یافتگی به دور هستند و کمبود فضای آموزشی ، کمبود تخت بیمارستانی ، توسعه قطار ریلی و آب شرب از اولویت هایی است که لازم است تا با همکاری نمایندگان مجلس و اختصاص اعتبارات بیشتر در استان تهران رفع شود.
استاندار تهران با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان تهران گفت : در کنار اشتغال جدید ، صیانت از اشتغال موجود ، به عنوان اولویت و راهبرد استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران قرار دارد.
محسنی بندپی با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت گفت : مسئولان پاکدشت برای رفع مشکلات موجود در این شهرستان، اولویت های ۹ گانه ای را ارائه کرده اند که احداث کمربندی ۳۲ کیلومتری این شهرستان ، از مهمترین خواسته های مردم و مسئولان پاکدشت است.
وی تصریح کرد: بلوار موسوم به امام رضا (ع) از میان پاکدشت عبور می کند و تردد تعداد زیادی خودرو از این محور ، مشکلاتی را برای این شهرستان به وجود آورده است.
محسنی بندپی گفت : با توجه به این که احداث کمربندی پاکدشت دربودجه سال ۹۸ از ردیف اعتبار برخوردار است تلاش می شود تا با واگذاری اجرای آن به بخش خصوصی ، سرعت و کیفیت تکمیل این پروژه مهم را ارتقاء بخشیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر قطار ریلی شهرستان پاکدشت با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که سرعت بخشیدن به آن از دیگر خواسته های مسئولان شهرستان پاکدشت است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها