جمع آوری تک تک سئوالات مصاحبه شغلی از متقاضیان و مشترکان

سعی ما بر این بوده که همه موضوعاتی که در رابطه با استخدام و کلیه مراحل مربوط به آن، شامل آزمون استخدامی، مصاحبه شغلی، گزینش، نحوه نگارش رزومه و دیگر موارد را با اطلاع رسانی مناسب در اختیار مشترکان عزیز قرار دهیم.

به همین منظور با دسته بندی موضوعی مطالب دسترسی سریع و راحت برای کاربران مهیا شده است، مشترکان میتوانند مطالب مرتبط با نحوه نگارش رزومه، مقالات مربوط به نحوه انجام مصاحبه شغلی،  را مطالعه نموده و از راهنمایی هایی که از طریق کارشناسان و متقاضیان به دستمان رسیده است استفاده نمایند.

دوستانی که تجربه موفق ارسال رزومه و سپری کردن مرحله مصاحبه شغلی را دارند ، به صورت انفرادی در قسمت نظرات مطالب سایت تجربیات خود را ارسال می کنند ، سعی کردیم با ایجاد بخشی متمرکز جهت جمع آوری تجربیات متقاضیان، و با درخواست از مشترکان عزیز،  تجربیات آنها را جمع آوری کرده و منتشر نماییم،

اگر هر مشترکی فقط یک سوال از تجربه مصاحبه شغلی و گزینش خود از ادارات دولتی و یا شرکتهای خصوصی را در این بخش منتشر کند، با جمع آوری این سوالات از کل کشور، منبع عظیمی از تجربیات و سئوالات مصاحبه های شغلی تشکیل می گردد که کاربران به راحتی می توانند از آنها استفاده نمایند. بدیهی است احساس مسئولیت همه مشترکان باعث پربار شدن این بخش شده و متقاضیان به راحتی با مراجعه به این بخش می توانند از آنها استفاده نمایند.

به امید روزی که بتوانیم با فراهم آوردن این مطالب کمکی هرچند اندک در جهت کم کردن استرس و نگرانی متقاضیان از چگونگی برخورد با مراحل مصاحبه شغلی و گزینش افراد برداریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۶۶۶)

  1. ناز گفت:

    سلام
    دوستان لطفا اگه کسی در مورد سوالات تخصصی کارشناس روابط عمومی چیزی میدونه راهنماییم کنه لطفا

  2. کریملو گفت:

    سلام دوستان.اگه کسی میدونه تو استخدامی شرکت های بیمه چه جوری آزمون میگیرن و تو مصاحبه چیا میپرسن،خواهشا راهنمایی کنین.

    • مبینا گفت:

      سلام دوست من.یکی از هم دانشگاهی های خودم که لیسانس اقتصاد بود و حالا چند ساله که تو بیمه شاغل هست بهم گفت که توی مصاحبه ازش سوالاتی راجع به خود بیمه و قوانین مربوط به اون پرسیدن.همچنین یک سری سوالات هم که مربوط به درس اقتصاد کلان که از دروس تخصصی دوره کارشناسیمون بود هم پرسیدن.در مورد سوالات مربوط به بیمه هم باید بگم که ما خودمون تو دوره کارشناسی درسی به اسم (اصول بیمه) داشتیم که توی اون راجع انواع بیمه مثل بیمه اتش سوزی و اتوموبیل و…توضیح داده شده بود که دوستم اون رو خونده بود.امیدوارم جوابتو گرفته باشی هرچند ظاهرا از زمانی که سوالتوپرسیدی خیلی گذشته

  3. keyvan گفت:

    سلام خسته نباشید من ازمون بهداشت بهورزی قبول شدم کسی میدونه برای مصاحبه حضوری چی میپرسن ۲۲همین ماه ه ممنون میشم ازتون

  4. سیما گفت:

    سلام. مینا جان عزیز. خوبی
    خواهش میکنم بگین دیگر ازتون چی پرسیدن تومصاحبه؟؟چی جواب دادی؟ منتظرم. ممنون

  5. سیما گفت:

    سلام. مینا جان عزیز. خوبی
    خواهش میکنم بگین دیگر ازتون چی پرسیدن تومصاحبه؟؟چی جواب دادی؟ منتظرم. ممنون

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها