جذب ۱۲۸۰ مدرس آموزش خانواده از طریق آزمون

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در جمع اصحاب رسانه از جذب ۱۲۸۰ مدرس آموزش خانواده از طریق برگزاری آزمون خبر داد. مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام متقاضیان واجد شرایط به عنوان مدرس آموزش خانواده از ۲۳ خردادماه در سراسر کشور آغاز می شود.
نورعلی عباسپور به ارسال شیوه نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استانها اشاره و اظهار کرد: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسان آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی و اعضای رسمی و پیمانی هیات علمی دانشگاه ها انتخاب کند.
وی افزود: متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://www.familyeducation.ir نسبت به ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده اقدام کنند.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، زمان پایان ثبت نام را ۱۰ تیرماه اعلام و تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارا بودن حداقل ۳۰ سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان و دارا بودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله شرایط عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان در این آزمون است.
وی با بیان اینکه در برخی استانها که گستره جغرافیایی وسیع تری دارند آزمون در دو حوزه امتحانی برگزار می شود، افزود: آزمون انتخاب مدرسه آموزش خانواده ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، شانزدهم مرداد ماه همزمان در سراسر کشور و در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

دفترچه ی راهنمای آزمون

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها