جذب ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل توانمند می‌شوند که در این زمینه قراردادی با اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی صبح امروز در مراسم تبادل قرارداد طرح “سرباز ماهر” بین جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تربیت و توانمندسازی پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلّح، قرارداد اجرای طرح “سرباز ماهر بین جهاددانشگاهی اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان تبادل شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل واگذاری این طرح را فتح بابی برای گسترش همکاری‌های فیمابین عنوان کرد و گفت: این نهاد در سال‌های گذشته همکاری‌های آموزشی خوبی با اداره کل ورزش و جوانان داشته است و در حال حاضر نیز تلاش خواهد کرد دوره های این طرح با کیفیت بالایی برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه در قالب طرح “سرباز ماهر”، یک هزار پرسنل و سرباز نیروهای مسلّح استان اردبیل طی ۸۰ ساعت تحت پوشش آموزش‌‌های لازم قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: طول برگزاری این طرح ۶ ماه است و در قالب آن دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به صورت کاربردی اجرا خواهد شد.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر بیش از ۲۲ هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در سطح استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند تصریح کرد: هم اکنون پنج مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در استان فعالیت دارد و سمت و سوی آموزش های ارائه شده توسط این مراکز مهارت‌افزایی و توانمندسازی است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تشکر از حسن اعتماد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در واگذاری طرح سرباز ماهر به جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: این نهاد با تمام تلاش سعی خواهد کرد این اعتماد را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه طرح سرباز ماهر یک طرح ملی و فراگیر است، اظهار کرد: طرح مذکور از سال ۱۳۹۶ به تدریج در ۱۵ استان اجرا شده است و با امضاء این قرارداد، امسال برای اولین بار در استان اردبیل در قالب ۸۰ هزار نفر ساعت نیز عملیاتی خواهد شد.

بهرام آقاخانی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهادی قابل اعتماد و توانمند در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزش است، ادامه داد: این طرح در ایجاد مهارت و توانمندی افراد تاثیر بسزایی دارد و زمینه اشتغال افراد را در دوره خدمت وظیفه و بعد از آن فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این نهاد با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آموزشی خود در برگزاری دوره‌های آموزشی با برنامه‌ریزی مناسب عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: به یقین آموزش‌های مهارت محور این نهاد در توانمند‌سازی نیروی‌های انسانی تاثیرگذار خواهد بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها