جذب نیروی بومی اولویت شرکت های نفتی دیلم است

محمد طاهری روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارمندان جوان نمونه این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه دولت تدبیروامید در استفاده ازظرفیت جوانان درحوزه های مدیریتی عزم جدی دارد، این شهرستان نیز در این ارتباط پیشقدم بوده و در آینده نیز از این قشر استفاده خواهد کرد.
وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی و فرهنگی بطور همزمان با پیشرفت سلامت توسط مجموعه دولت درشهرستان ارتقا پیدا کرده است.
طاهری، زمین های ورزشی چمن مصنوعی درشهر وروستا، تعویض کفپوش سالن ورزشی، احداث خانه کشتی و خوابگاه ورزشکاران، نور چمن استادیوم، بهره برداری از پلاتو و کلنگ زنی نگارخانه را بخشی از خدمات دولت در این شهرستان اعلام کرد.
طاهری با بیان اینکه برای توسعه و ارتقای گمرک این شهرستان طرح توجیهی تهیه و به مرکز کشور ارسال شده است، گفت: گمرک این شهرستان باید با کمک قشر لنج دار درامر صادرات و کالای ایرانی فعال شود.
وی اضافه کرد: دلسوزان نظام و انقلاب برای امیدواری بیشتر مردم و ایجاد نشاط درجامعه، عملکرد و خدمات دولت را درحوزه های مختلف به مردم بازگو کنند.
سرپرست فرمانداری دیلم گفت: استقرار دفتر نفت وگاز تحت عنوان مناطق نفت خیز جنوب در این شهرستان ضروری است.
بخشدار مرکزی دیلم گفت: جوانان در داشتن جامعه ای نوین، پویا و مطالبه گر نقش بسزایی می توانند ایفا و با خلاقیت و ارایه ایده های نو زمینه اشتغال دیگران را نیز فراهم کنند و به اشتغال در ادارات اتکا نداشته باشند.
محمدباقر گله گیر افزود: دولت با ارایه تسهیلات مناسب از اجرای طرح های اشتغال زایی درشهر وبویژه روستاها حمایت می کند و این فرصتی مغتنم برای بهره مندی از ظرفیت جوانان و توسعه شهرستان است که باید دراولویت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: اجری طرح نشاط اجتماعی با رویکردهای فرهنگی، ورزشی، علمی و اجتماعی یکی از طرح های موفق دولت درتزریق امید وشادابی به جامعه است.
مشاورامور جوانان فرمانداری دیلم گفت: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، افزایش نشاط اجتماعی، تقویت امید به آینده در بین جوانان و الگو گیری جوانان از حضرت علی‌اکبر(ع) از عمده اهداف برپایی این آیین است.
محسن صالحی فرد افزود: دولت تدبیر وامید با بهره گیری از جوانان فرهیخته و مستعد در حوزه های مدیریتی به شعار خود دراین زمینه عمل کرد.
وی اضافه کرد: این شهرستان توانسته جوانان نخبه ای درحوزه های علمی، ورزشی و فرهنگ وهنر را به جامعه تحویل دهد.
در این همایش جوانان شرکت کننده به بیان مسایل و مشکلات پرداختند و در پایان از آنان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها