جذب نیرو در سازمان جنگل ها تنها از طریق آزمون استخدامی امکان پذیر است

مدیرکل اموراداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: بکارگیری نیروی انسانی در سازمان جنگل ها تنها از طریق آزمون استخدامی امکان پذیر است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،دکتر میرمهدی طاهری: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سازمان اداری و استخدامی کشور اجازه جذب ۵۴۴ نفر نیرو در سطح کشور برای سازمان جنگل ها تعیین و ابلاغ شده است.
وی از انتشار آگهی ثبت نام فارغ التحصیلان در اوایل دی ماه از طریق جراید عمومی و سایت مرتبط خبر داد و افزود: فارغ التحصیلان مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که مدرک تحصیلی آنان مرتبط با حوزه فعالیت های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است، می توانند در این آزمون شرکت نمایند.
مدیرکل امور اداری سازمان جنگل ها، مجری برگزاری آزمون استخدامی را جهاد دانشگاهی اعلام کرد که توسط سازمان امور اداری و استخدامی انتخاب شده است.
طاهری گفت: برابر پیش بینی های به عمل آمده هفته اول بهمن ماه آزمون استخدامی کارکنان برگزار می شود.
این مسئول  امور اداری سازمان جنگل ها همچنین اعلام کرد: مطابق قانون، سهمیه ای برای ایثارگران پیش بینی شده است که ضرورت دارد افراد برخوردار از سهمیه ایثارگران ضمن مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل زندگی خود، مدارک مربوطه را در سایت مزبور بارگذاری نمایند.
وی خاطر نشان کرد: رشته های تحصیلی افراد برخوردار از شرایط ایثارگری می بایست مرتبط با ماموریت ها و نیازهای این سازمان باشد که البته در آگهی استخدام رشته ها مورد نیاز قید می شود.
طاهری در خاتمه یادآوری کرد: همکارانی که در قالب ماده ۲۴، مشاوره ای، ساعتی و یا هر عنوانی دیگر که با این سازمان همکاری دارند می بایست از طریق آزمون استخدامی و قبولی در آن تغییر وضعیت پیدا کنند.
بر اساس این گزارش هر گونه اطلاعات تکمیلی در این زمینه از طریق مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به اطلاع خوانندگان گرامی خواهد رسید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها