جدیدترین اطلاع رسانی آزمون استخدامی قوه قضائیه

مدیرکل آموزش قضات و دبیر کارگروه سیاست گذاری،‌ سازماندهی و هماهنگی جذب داوطلبان آزمون تصدی امر قضا در سال ۹۰ از ثبت نام ۲۸ هزار نفر برای شرکت در این آزمون خبر داد.
غلامرضا موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جزییات برگزاری آزمون کتبی افزود: این آزمون دارای ۱۵ ماده امتحانی با ۱۸۰ سوال و۱۸۰ دقیقه زمان است. سوالات به صورت چهار گزینه‌ای بوده و از همان منابعی طرح شده‌اند که در آگهی سایت آموزش قوه قضاییه اعلام شده است.
مدیر کل آموزش قضات قوه قضاییه تصریح کرد: از کل ثبت نام کنندگان دو برابر ظرفیت پذیرش را برای مرحله آزمون شفاهی دعوت به مصاحبه خواهیم کرد. کلیه این افراد باید حدنصاب ۶۰ درصد مواد آزمون تخصصی و ۶۰ درصد مواد آزمون عمومی را کسب کرده باشند.
موحدیان افزود: قبول شدگان آزمون در مرحله بعد یعنی در مصاحبه علمی (شفاهی) به صورت حضوری در گزینش، تست شخصیت و روانشناسی شرکت می‌کنند و بعد از قبولی در مصاحبه علمی برای گزینش‌های عمومی به اداره‌ی کل گزینش قوه قضاییه معرفی خواهند شد.
وی اظهار کرد: در اطلاعیه شماره ۷ اعلام شده که داوطلبان باید در روزهای ۲۵ ،۲۶ و۲۷ و همچنین ۳۰ مهرماه از ثبت نام قبلی خود بازدید کنند و در صورتی که مغایرتی با اطلاعات ثبت شده مشاهده کردند با تلفنی که در سایت اعلام شده تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
وی تصریح کرد: از روز ۱۰ آبان ماه نیز مشخص می‌شود که داوطلبان چه زمانی می‌توانند به سایت مراجعه کرده و پرینت کارت ورودی به آزمون را از طریق سایت معاونت آموزش قوه قضاییه دریافت کنند.
موحدیان درباره‌ی اعلام نتایج پذیرفته شدگان در آزمون قضاوت، گفت: اعلام نتایج در آزمون قضاوت، ۲۰ روز بعد از زمان برگزاری آزمون است. هم‌چنین اگر در استانی تعداد قبول شدگان قابل توجه باشد، کمیته‌های مصاحبه علمی را به همان استان اعزام می کنیم تا مصاحبه انجام شود.
مدیر کل آموزش قضات و دبیر کارگروه سیاست گذاری،‌ سازمان دهی و هماهنگی جذب داوطلبان تصدی امر قضا ۹۰ در پایان تاکید کرد: برخلاف سال گذشته که این آزمون نمره منفی نداشت، امسال به ازای هر ۳ پاسخ منفی یک نمره کامل منفی لحاظ می شود.
بر اساس این گزارش، آزمون قضاوت سال ۹۰ از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ آبان ماه به صورت متمرکز در تهران به مدت۳ ساعت آغاز می شود.

با تشکر از مشترک سایت استخدام: الناز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها