ثبت نام آزمون استخدامی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری

استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۱

سوالات استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

ثبت نام آزمون استخدامی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی این نهاد همزمان با سراسر کشور به منظور بکار گیری نیروهای جدید خبر داد .


بهروز صادقی اظهار داشت: متقاضیان جهت ثبت نام در این آزمون می توانند از روز جمعه ۲۰ بهمن ماه جاری لغایت ۲۸ بهمن با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های کشور به آدرس http://www.iranpl.ir ثبت نام نمایند.
وی با اشاره به رشته‌های مورد پذیرش این آزمون که در مقاطع کارشناسی و بالاتر است، گفت: دارندگان رشته‌های کتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی کودک، علوم تربیتی و … می‌توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.
مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این نیروها به ترتیب نیاز در بخش های ستادی و کتابخانه ای مشغول به کار خواهند شد.
بهروز صادقی افزود: آزمون استخدامی این نهاد در ۲ مرحله انجام خواهد پذیرفت که در مرحله اول آزمون کتبی است و به صورت عمومی در سطح کشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت خواهد شد تا نفرات نهایی از میان آنها جذب نهاد کتابخانه های عمومی کشور شوند.
وی پیش بینی کرد: آزمون استخدامی این نهاد در نیمه دوم اسفندماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها