تنها چند روز فرصت برای خرید سربازی باقیمانده است

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اجرای طرح جریمه مشمولان غایب در سال ۹۷ توضیحاتی داد.سربازان برای طرح جریمه مشمولان غایب بشتابندسردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه جریمه مشمولان غایب از سال ۹۴ آغاز شده است، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال ۹۴، افرادی که بالای ۸ سال غیبت دارند، می‌توانند با پرداخت جریمه، از خدمت سربازی معاف شوند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در طول ۴ سال اخیر افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال ۹۷، مشمولان سربازی که بیش از ۸ سال غیبت دارند، باید در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام و پرداخت یک قسط از جریمه خود اقدام کنند.

سردارکریمی تصریح کرد: مشمولان سربازی باید هرچه سریع‌تر ثبت نام خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) انجام دهند، چراکه این قانون در سال آینده اجرا نخواهد شد.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به راحتی پرداخت جریمه برای مشمولان بیان کرد: این افراد می‌توانند طی ۱۲ قسط در سال ۹۸ مبالغ جریمه خود را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این فرصت قابل تمدید نیست، مشمولان باید در چند روز آینده با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت مشمولان غایت برای خرید خدمت سربازی و پرداخت جریمه غیبت ۲۸ اسفند به پایان می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها