تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان قزوین

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین، از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان قزوین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، سید ˈرسول جزدره ییˈ روز جمعه افزود: در راستای اجرای سیاستهای دولت مبنی بر تامین نیروی انسانی دستگاههای اجرایی استان و با توجه به مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین اقدام به انتشار آگهی استخدامی در خرداد ماه سالجاری نمود.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

وی ادامه داد: با توجه به مراجعات مکرر و درخواست های داوطلبان واجد شرایط مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و با توجه به عدم برگزاری آزمون فوق، این دفتر دوباره به انتشار آگهی مربوطه اقدام کرده است.
جزدره ای تصریح کرد: هم اکنون شرایط و ضوابط مربوط به آزمون استخدامی بر روی پایگاه اینترنتی استانداری قابل دریافت می باشد و تمامی داوطلبان واجد شرایط می توانند براساس شرایط درج شده در آگهی تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه جاری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی در خصوص داوطلبان واجد شرایطی که در خرداد ماه سال جاری ثبت نام کرده و مدارک مربوط را به صورت کامل ارسال کرده اند، اظهار داشت: این دسته از داوطلبان نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و ثبت نام قبلی به قوت خود باقی است.
مدیرکل منابع انسانی استانداری قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی، مدت زمان تعیین شده در آگهی استخدام به هیچ وجه قابل تمدید نیست.
وی افزود: زمان برگزاری آزمون متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین به نشانی http://www.ostan-qz.ir و رسانه های محلی اطلاع رسانی می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها