تمامی سربازان تا سال ۱۴۰۱ مهارت‌های منجر به اشتغال فرا می‌گیرند

مسول قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح، گفت: تمامی سربازان تا سال ۱۴۰۱ مهارت‌های منجر به اشتغال فرا می‌گیرند.
به گزارش بازارکار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید مهدی فرحیمسول قرارگاه مهارت‌ آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در ساری با بیان اینکه با دستور مقام معظم رهبری و ریاست نیرو‌های مسلحف قرارگاه مهارت آموزی سربازان تشکیل شد، گفت: تا سال ۱۴۰۱ تمامی سربازان زیرپوشش آموزش مهارت شغلی قرار می‌گیرند.
او افزود: با توجه به اینکه نیمی از سربازان از جامعه تحصیلکرده دانشگاهی هستند حضور ۲ ساله آن‌ها در خدمت سربازی فرصت مناسبی برای فراگیری مهارت شغلی به شمار می‌رود.
مسول قرارگاه مهارت آموزی نیرو‌های مسلح ،گفت: سال ۱۳۹۶ در سال نخست تشکیل این قرارگاه یکصد هزار سرباز تحت پوشش آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند.
او افزود: در ادامه ۱۶۴ هزار سرباز پارسال زیر پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند و امسال نیز ۲۰۰ هزار سرباز در این دوره‌های آموزشی قرار دارند.
سردار فرحی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان‌های مرتبط گواهینامه رسمی مهارتی به سربازان اعطا می‌شود تا پس از خدمت سربازی مدرکی مبنی بر داشتن مهارت در اختیار داشته باشند.
او افزود: در حال حاضر ۲۲ دستگاه و نهاد از جمله جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، ورزش و هلال احمر طی توافقنامه‌ای که با آن‌ها بسته شد در اجرای این برنامه همکاری می‌کنند.
مسول قرارگاه مهارت آموزی نیرو‌های مسلح گفت: با هماهنگی‌هایی که با بانک‌های رسالت و انصار، معاونت اشتغال وزارت کار و بیمه صورت گرفته به سربازان مهارتی تسهیلات اشتغال پرداخت شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها