تعطیلی بیش از ۶۰ درصد صنایع کشور/ آمار دولت درباره اشتغال صحیح نیست

جلال محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد پایین بودن سطح اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی، رکود بازار و نیز مشکلاتی در زمینه محصولات کشاورزی و کاهش فروش آنها و از سوی دیگر کاهش ارزش ریال هستیم.

وی تصریح کرد: وظیفه دولت این است که برای اشتغال پایدار جوانان برنامه‌ریزی کند چون هم‌اکنون ۶ میلیون نفر جوان بیکار در کشور وجود دارد و آمار دولت مبنی بر تعداد بیکاران نیز درست نیست چراکه براساس آمار دولت، هر کس در طول هفته یک ساعت کار کند شاغل محسوب می‌شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بی‌تردید شغل باید پایدار و بدون دغدغه بوده و از بیمه تکمیلی برخوردار باشد.

وی با ابراز تأسف از اینکه هم‌اینک بیش از ۶۰ درصد صنایع کشور تعطیل است، ابراز داشت: علاوه بر آن ۶۰ درصد شهرک‌های صنعتی کشورمان راکد و یا تعطیل هستند و بنابراین دولت باید در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری کرده و مشکلات و چالش‌های رو به رو را حل کند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه براساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به اقتصاد مقاومتی توجه شود، گفت: در این رابطه باید ضمن توجه به تولیدات داخلی از واردات بی‌رویه محصولات و کالاهای خارجی به کشور جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه واردات بیش از اندازه‌ای را که دولت انجام می‌دهد سبب رکود در بازار داخلی و به فروش نرفتن آنان می‌شود و همچنین دولت به نام تنظیم بازار اقدام به واردات محصولات زیاد کشاورزی اعم از شکر و برنج کرده که این خود به ضرر کشاورزان و مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس تصریح کرد: دولت باید براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام کرده و با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، دغدغه جامعه و جوانان را جدی بگیرد و به ویژه اینکه به اشتغال مناطق مرزی و محروم رسیدگی کند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها