تصمیمات جدید مجلس برای اصلاح روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اصلاح در روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی می‌گیرد.

  از عسلویه، سکینه الماسی صبح امروز در بررسی اجرای طرح کارورزی و توانمندسازی جوانان منطقه در مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش مهم مهارت‌افزایی در حل مشکلات بیکاری جوانان اظهار داشت: منطقه پارس‌جنوبی ظرفیت مهم و بزرگی برای اشتغال جوانان مناطق جنوبی استان بوشهر محسوب می‌شود که این مهم با مهارت‌افزایی تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی و نقش آن در فراهم‌شدن اشتغال تحصیل‌کرده‌ها افزود: طرح کارورزی با هدف جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار اجرایی شده که در این زمینه صنایع مستقر در پارس جنوبی نقش مهمی دارند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با تاکید بر فراهم‌شدن شغل جوانان در این تاسیسات تصریح کرد: اکنون استخدام جوانان تحصیل کرده در مناطق عملیاتی نفت و گاز یکی از اولویت‌های بسیار مهم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تصمیمات جدید مجلس برای تسریع در جذب جوانان در مناطق نفتی و گازی گفت: مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اصلاح در روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی می‌گیرد.

الماسی با تاکید بر حل مشکلات اشتغال جوانان در مناطق عملیاتی نفتی و گازی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان را در این باره به کار می‌گیریم و امیدواریم بهترین تصمیمات در راستای به‌کارگیری و جذب جوانان تحصیل کرده این مناطق صنعتی اتخاذ شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با اشاره به نقش مهم مجتمع گازی پارس جنوبی در جذب جوانان منطقه  تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون در مسیر توانمند سازی جوانان منطقه گام‌های بسیار موثری برداشته و انتظار می‌رود این روند با برنامه ریزی دقیق و منظم ادامه یابد.

وی با تاکید بر نقش مهم طرح کارورزی در توانمند سازی جوانان در ایجاد اشتغال آنان خاطرنشان کرد: شاخص‌های اثر بخشی در دوره‌های کارورزی و توانمندسازی باید مورد محاسبه، بررسی و پایش بسیار دقیق قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزایش مهارت جوانان و آشنایی آنان با صنایع مستقر در پارس جنوبی را از اولویت‌ها دانست و افزود: ایجاد فرصت‌های یادگیری و کسب تجارب ارزشمند برای جوانان بومی استان بوشهر و شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه و ارتقاء سطح کارایی و آشنایی جوانان با صنایع نفت و گاز از مهمترین اهداف طرح کارورزی در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. غلامحسین گفت:

    اینجانب جانباز و لیسانس هستم من چگونه میتوانم از زمان ثبت نام مطلع شوم زمان ثبت نام مشخص نشده

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها