تشریح وضعیت استخدامی قهرمانان و مدال‌آوران

به گفته معاون وزیر ورزش و طبق آئین‌نامه مصوب دولت، تاکنون تعدادی از قهرمانان استخدام دستگاه ورزش شده‌اند و در رابطه با استخدام متقاضیان حضور در دیگر دستگاه‌ها هم رایزنی لازم انجام شده است.

ژاله فرامرزیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه استخدام قهرمانان و مدال آوران شرایط خاص خود را داشته و باید طبق آئین نامه مصوب دولت برای آن اقدام شود، در مورد روند و نتیجه آن در دستگاه ورزش و دیگر دستگاه ها توضیح داد.

وی گفت: برای استخدام قهرمانان و مدال آوران در دستگاه های دولتی، محدودیتی به لحاظ انتخاب سازمان و محل مورد نظر – طبق آئین نامه – برای استخدام نیست اما قاعدتا در سازمان موردنظر باید شرایط مهیا باشد. آن دسته از ورزشکارانی که متقاضی استخدام در دستگاه ورزش هستند باید درخواست خود را به صورت مکتوب ارائه کنند تا در وزارت ورزش بررسی و به آن پاسخ داده شود. شرایط البته برای دیگر ورزشکارانی که خواستار حضور در دستگاه های دیگر هستند، شاید کمی زمان بَر باشد.

این معاون وزیر ورزش با بیان اینکه تاکنون روند استخدامی برخی ورزشکاران به پایان رسیده و در مورد تعدادی دیگر هم پیگیری ها همچنان ادامه دارد، گفت: در مجموع تا به امروز ۶۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران استخدام رسمی شده اند. کار مربوط به استخدام ۲۷ نفر از دیگر ورزشکاران هم در حال انجام است. با این حساب می توان گفت از میان قهرمانان و مدال آوران، ۸۷ نفری که خود متقاضی استخدام شده بودند، جذب نهاد موردنظرشان شده اند.

فرامرزیان در مورد آن دسته ورزشکارانی که متقاضی استخدام در دستگاهی غیر از ورزش هستند، یادآور شد: در مورد این دسته ورزشکاران و پیگیری درخواست هایشان، رایزنی های انجام شده و قول همکاری هم گرفته شده است.

وی در این رابطه گفت: در آخرین نشستی که میان معاونان توسعه منابع انسانی دستگاه های مختلف برگزار شد، ضمن اشاره به آئین نامه مصوب دولت برای استخدام قهرمانان، گزارشی در این زمینه ارائه کردم. از رئیس سازمان استخدامی کشور هم قول مساعد گرفته شده تا در مورد استخدام قهرمانان همکاری لازم انجام شود. البته که این همکاری منوط به پذیرش درخواست قهرمانان از سوی دستگاه موردنظرشان است.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها