بیش از ۶۰ هزار فرصت شغلی در استان خراسان رضوی ایجاد می شود

مدیر کل کار و امور اجتماعی استان خراسان رضوی گفت : در شش ماهه ابتدای سال جاری ۳۸۸۱۱ نفر از جویندگان کار بصورت آشکار به کاریابی های استان مراجعه و تحت عنوان کارجو ثبت نام کرده اند .

لبافی گفت ا: ز این تعداد حدود ۳/۲۸ درصد خانمها و ۷/۷۱ درصد آقایان بوده اند وی درخصوص تحصیلات جویندگان کار اعلام کرد بیش از ۳۱ درصد از جویندگان کار آشکار استان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند .

دبیر کارگروه اشتغــال و سرمایه گذاری استان در ارتباط با وضعیت جویندگان کار به لحاظ سنی گفت ۸/۴۱ درصد جویندگان کار سنی بین ۱۵ تا ۲۴ سال و ۶/۴۳ درصد آنها ۲۵ تا ۳۴ ساله بوده اند .

مدیر کــل کار و امور اجتماعی پیرامون توزیع جویندگان کار بر حسب میزان مهارت در شش ماهه اول سال جاری گفت متأسفانه بیش از ۶۰ درصد جویندگان کار فاقد هرگونه مهارت بوده اند و ۶/۱۴ درصد نیمه ماهر و باقی مانده دارای مهارت از مراکز آموزش فنی و حرفه ای می باشند .

لبافی در ارتباط با فرصتهای شغلی بدست آمده تأکید کرد : در این شش ماهه حدود ۳۵۵۵۸ فرصت شغلی بدست آمده که بخش خدمات با ۵/۶۱ درصد فرصتها بیشترین و بخش کشاورزی با ۱ درصد فرصتهای شغلی کمترین فرصتهای شغلی استان به خود اختصاص داده است .

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت : پیش بینی می شود امسال بیش از ۶۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود ضمن اینکه برای رسیدن به نرخ بیکاری حدود ۷درصد در پایان برنامه پنجم سالانه حدود ۸۰ هزار فرصت شغلی در استان خراسان رضوی نیاز است .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها