بیش از ۲۱ هزار شغل در بخش تعاون استان مرکزی ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: شرکت‌های تعاونی این استان از ابتدا تاکنون ۲۱ هزار و ۴۲۶ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف ایجاد کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، محمدتقی آبایی‌ به مناسبت هفته تعاون گفت: این تعداد شغل از طریق ۲ هزار و ۲۷۸ شرکت تعاونی فعال در گرایش‌های تامین نیاز مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان، اصناف تولیدی و توزیعی، حمل و نقل، خدمات، سهام عدالت، صنعتی، عمرانی، فرش دستباف، مسکن، معدنی و کشاورزی ایجاد شده است.
وی بیان کرد: بیشترین شرکت تعاونی تشکیل شده در استان مرکزی با ۵۹۲ شرکت در گرایش خدمات و کمترین آن با ۱۰ شرکت در سهام عدالت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: شرکت تعاونی‌های فعال این استان دارای ۷۲۲ هزار و ۴۸۷ عضو مرد و ۲۷۵ هزار و ۴۶۶ عضو زن هستند و سرمایه اولیه این شرکت‌ها یک هزار و ۵۸۲ میلیارد و ۶۲۳ هزار و ۳۹۴ ریال است.
آبایی‌ تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی نقش موثری در تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال در جامعه دارند و این بخش باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
وی عنوان کرد: سال گذشته شرکت‌های تعاونی استان مرکزی یک‌هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی در این استان فراهم کردند که امید است این آمار در سال جاری با افزایش بیشتری همراه شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: میزان صادرات شرکت‌های تعاونی این استان نیز در سال گذشته به ۱۶ هزار و ۵۶۵ دلار رسید.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها