بکارگیری نیرو بدون درنظرگرفتن قانون در شهرداری یاسوج

سیدمحمدکاظم نظری” در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد و با حضور روسای ادارات عضو ستاد، شهرداران و بخشداران در محل فرمانداری این شهرستان گفت: در هر خانوار شهرستان بویراحمد سه یا جهار نفر تحصیل کرده بیکار وجود دارد و کسی که نفوذی در سیستم اداری شهرداری دارد بدون رعایت قانون، جذب یا تبدیل وضعیت می شود.

وی افزود:  بنابراین اگر تخلفی صورت بگیرد قطعآ متخلفین را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به معضلات کنونی شهر یاسوج زده و گفته است: انتظار می‌رفت شهرداری با توجه به وظیفه مدیریت خدمات شهری و در آستانه تعطیلات پایانی تابستان خود شهردار یا سرپرست شهرداری در این جلسه شرکت می کردند.

نظری گفت: همه ی دستگاه های عضو ستاد باید برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران ومسافران تعطیلات پایانی تابستان در آماده باش کامل باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: گاهآ مشاهده شده است که دو سوم از عرض خیابانهای پر تردد شهر یاسوج را خودروهای میوه فروش ودستفروشان اشغال کرده اند.

نظری افزود: ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر خیابان‌ها باید در اولویت کاری قرار بگیرد و در صورتی که اجرائیات شهرداری نسبت به این معضل بی توجهی نشان بدهد، تبدیل به یک معضل بزرگتری خواهد شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پورتال فرمانداری در پایان این خبرآورده‌است: گفته می‌شود براساس اخبار و اطلاعات واصله در روزهای اخیر تعدادی نیرو بدون در نظر گرفتن قانون و با استفاده از نفوذ اداری در شهرداری به کار گرفته شدند

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها