بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور در شهریورماه سال آینده

محمد آشفته در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی لامرد واقع در جنوب استان فارس از مجموعه‌های تابع ایمیدرو است، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی از جمله معافیت مالیات بر ارزش افزوده، معافیت مالیات بر عملکرد برخودار است که سرمایه‌گذار می‌تواند بدون پرداخت عوارض سنگین گمرکی از خدمات ترانزیتی این منطقه نیز بهره ببرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از احداث بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور با حجم تولید ۳۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن در این منطقه خبر داد و گفت: همچنین یک نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی برق در کنار این کارخانه قرار دارد که احداث آن از شهریور ماه ۹۷ کلید می‌خورد.

آشفته ادامه داد: کارخانه صنایع پایین‌دستی آلومینیوم نیز در همین مکان مستقر می‌شود و یکی از ویژگی‌های ممتاز دیگر منطقه ویژه اقتصادی لامرد فاصله نزدیک به خط سراسری گاز است که می‌تواند خوراک صنعت پتروشیمی و هایپرهای تجاری مرتبط با این صنعت باشد.

وی با بیان اینکه ۶۷ درصد پروژه بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور تکمیل شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تولید ۳۰۰ هزار تن آلومینیوم در این کارخانه نیاز به ۳ میلیون تن مواد اولیه دارد می‌تواند پویایی اقتصادی و اشتغالزایی بسیار خوبی را در منطقه ایجاد کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ارتباط با تاثیر نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جذب سرمایه‌گذار برای این این پروژه اظهار داشت: با هدف معرفی مزایای منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این نمایشگاه شرکت کرده‌ایم تا بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری که تمایل دارند در صنایع معدنی کشور سرمایه‌گذاری کنند، با ویژگی‌های منطقه آشنا شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها