برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع آلومینیوم جنوب

یکی از ویژگیهای مهم پروژه آلومینیوم جنوب بکارگیری فناوری ۴۳۰ کیلو آمپر است که جزء فناوریهای جدید و به روز دنیا در صنعت تولید آلومینیوم اولیه به شمار می رود. از آنجا که این فناوری در کشورمان برای اولین بار مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بنا بر اظهار صاحبان فناوری با شیوه تولید سایر کارخانجات صنعت آلومینیوم در کشورمان کاملاً متفاوت خواهد بود، لازم است برای بهره برداری مناسب و بهینه از این فناوری، نیروی انسانی تحصیلکرده و واجد شرایط جذب و بکارگیری گردد.

به همین منظور و در راستای توجه به عدالت استخدامی و نیز شناسایی، جذب و استخدام نیروهای متخصص و واجد شرایط جهت بکارگیری در دوران بهره برداری کارخانه آلومینیوم جنوب، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب اقدام به برگزاری آزمون استخدامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی لامرد نمود.

این شرکت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی لامرد جهت شناسایی و گزینش علمی داوطلبان اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام آزمون استخدامی نمود که در مجموع ۲۷۲۴ نفر از داوطلبان (از ۱۵ تا ۳۱ مرداد ۹۶) از طریق این سامانه ثبت نام کردند و در تاریخ ۶ و ۷ شهریور ماه کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

آزمون استخدامی نیز در روز پنج شنبه نهم شهریور ماه سال جاری برگزار گردید که در مجموع ۲۱۵۹ داوطلب در دو نوبت صبح در رشته های مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و عصر در رشته های مهندسی متالوژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و شیمی به رقابت پرداختند. ضمناً قرار است تا پذیرفته شدگان این آزمون در مصاحبه آتی شرکت نموده و اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از مصاحبه اعلام گردد.

شایان ذکر است که آقای مهندس مستقیمی مدیر عامل محترم شرکت آلومینیوم جنوب و آقای مهندس عبداله نژاد معاون توسعه منابع انسانی به همراه جمعی از مدیران این شرکت در محل برگزاری آزمون استخدامی در شهرستان لامرد حضور یافته و در جریان نحوه برگزاری آزمون قرار گرفتند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها