برگزاری آزمون‎های حرفه مهندسان در گلستان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری آزمون‎های حرفه مهندسان ۲۴ و ۲۵ اسفندماه در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی اظهار داشت: آزمون‎های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‎های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‎ای معماران تجربی همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه سال جاری در استان گلستان نیز برگزار می‎شود.
این مسئول تصریح کرد: این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار در هفت رشته معماری، عمران، نقشه‎برداری، شهرسازی، ترافیک، مکانیک و برق برگزار می‎شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: آزمون رشته‎های معماری (نظارت)، عمران (نظارت)، نقشه‎برداری، شهرسازی و ترافیک در روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه و رشته‎های معماری (طراحی)، عمران (محاسبات)، مکانیک و برق در روز جمعه ۲۵ اسفند برگزار می‎شود.
مصدقی افزود: آزمون کاردان‎های فنی ساختمان در رشته‎های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه‎برداری در روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه جاری و در تمام پایه‎های معماران تجربی در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه برگزار می‎شود.
وی ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۲۵۴ نفر برای شرکت در این آزمون و ۲ هزار و ۱۴۳ نفر نیز برای عضویت در شش رشته عمران (نظارت و محاسبات)، تاسیسات مکانیکی و برقی، شهرسازی، نقشه‎برداری، ترافیک و معماری (طراحی و نظارت) در استان تائید شده‎اند.
این مسئول تعداد تائیدشدگان در رشته‎های کاردان معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی، برقی و نقشه‎برداری را ۱۷۱ نفر و تعداد معماران تجربی را نیز ۲۴ نفر اعلام کرد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان متذکر شد: داوطلبان از ۱۹ تا ۲۲ اسفندماه  جاری می‎توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت سازمان مقررات ملی ساختمان اقدام کنند.
مصدقی در پایان مکان برگزاری این آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بیان کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها