ایرلاین‌ها برای جذب‌ نیرو به یکدیگر متعهد شدند

اخیراً شرکت‌های هواپیمایی داخلی تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور جلوگیری از هر گونه رقابت زیان‌آور و استفاده مطلوب از نیروهای انسانی متخصص در صنعت حمل‌ونقل هوایی منعقد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت‌های هواپیمایی بایستی از جذب و به‌کارگیری نیروهای متخصص یکدیگر به‌ویژه نیروهای فنی و عملیاتی قبل از اخذ تسویه‌حساب از محل کار قبلی خود از استخدام این نیروی انسانی خودداری کنند.

یکی دیگر از توافقاتی که بین شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفته این است که مادامی‌که نیروی فنی و عملیاتی در یک شرکت دارای قرارداد همکاری است و تعهد همکاری با شرکت طرف قرارداد را به اتمام نرسانده است، برای جذب در شرکت خود ترغیب و تشویق نکند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت‌های هواپیمایی باید از هرگونه اقدامات اغواگرانه خلاف رویه‌های جاری و عمومی شرکت‌ها ازجمله دادن وام‌های بلاعوض، کلان و یا حقوق‌های غیرمتعارف خودداری کنند و ایرلاین‌ها بایست با تنظیم مقررات داخلی خود تدابیر لازم را برای حصول اطمینان از ایفای تعهدات نیروهای متخصص قبل از خروج از شرکت اتخاذ کنند.

در این تفاهم‌نامه ذکر شده است که در صورت تخطی از اجرای این تفاهم‌نامه مراتب تخلف به انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام و تصمیم هیئت‌مدیره انجمن برای طرفین لازم‌الاجرا خواهد بود.

این تفاهم‌نامه توسط ایران‌ایر، ماهان، تابان، قشم، آسمان، کیش‌ایر، کاسپین، آتا، اترک، سپهران، ساها، پویا، ایرتور به امضا رسیده است.

photo_2018-04-25_09-07-48

photo_2018-04-25_09-07-46

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها