ایجاد ۱۱۰ شغل جدید برای مددجویان بهزیستی دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد ۱۱۰ شغل جدید برای مددجویان بهزیستی دشتستان خبر داد.
علیرضا هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و باید با تلاش شبانه‌روزی در این مسیر اهتمام ورزیم.
وی ادامه داد: گسترش خدمات بهزیستی در جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در شهرستان دشتستان است و در سال‌های اخیر تلاش بسیار خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.
رئیس بهزیستی دشتستان خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود در حال حاضر این سازمان بیش از ۱۵۰ فعالیت تخصصی تعریف شده دارد و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند و در دشتستان شاهد روند رو به رشد خدمات هستیم.
هوشیار تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد ارائه خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار هستیم و روزبه‌روز نیز کیفیت خدمات بهتر و مؤثرتر شده است.
وی اضافه کرد: برای توانمندسازی مددجویان و جامعه هدف اهتمام ویژه‌ای داریم و در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر فعالیت خوبی صورت گرفته است.
رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد ۱۱۰ شغل جدید برای مددجویان بهزیستی دشتستان خبر داد و افزود: ۱۱۰ شغل جدید در قالب مشاغل خانگی برای مددجویان تحت پوشش شامل معلولان و زنان سرپرست خانوار و … ایجاد شده است.
هوشیار گفت: این تعداد شغل در نیمه دوم سال جاری با اعتبار تسهیلاتی بیش از ۳.۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته است که امیدوار هستیم رضایت خاطر خانوارهای تحت پوشش فراهم شده باشد.
وی در پایان ابراز داشت: برپایی دوره‌های مختلف آموزشی در راستای توانمندسازی جامعه هدف از جمله برنامه‌ها و رویکردهای این سازمان در سال جاری بوده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها