ایجاد ۷۵۰ شغل در سال ۹۷ از طریق اعطای تسهیلات کارآفرینی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین گفت: تعهد ما به کارگروه اشتغال استان به‌عنوان یک دستگاه اجرایی برای سال ۹۷ ایجاد ۶۰۰ فقره شغل بود که تا به امروز حدود ۷۵۰ فقره شغل را در سیستم استانی ثبت کرده‌ایم.

حسین تیموری، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: طی سال جاری ۱۷۲ نفر متقاضی دریافت تسهیلات به ما معرفی شدند که برای این تعداد متقاضی پرونده تشکیل داده و تسهیلات اشتغال به آن‌ها پرداخت شد.
وی ادامه داد: همچنین در سال ۹۷ تا پایان بهمن ماه، مبلغ ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.
تیموری افزود: غیر از بحث اشتغال روستایی، ما اشتغال داخلی نیز داشتیم که در این زمینه بودجه‌ای در نظر گرفته شده بود و طی آن تا امروز ۱۲ میلیارد تومان به شکل وام قرض الحسنه پرداخت کرده‌ایم.
مدیر صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: مجموعاً از ابتدای سال ۹۷ تا پایان بهمن ماه امسال، صندوق کارآفرینی امید مبلغ سی میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است، در حالی که این مبلغ در مدت مشابه سال ۹۶، ۲۸ میلیارد تومان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تعهد ما به کارگروه اشتغال استان به‌عنوان یک دستگاه اجرایی برای سال ۹۷ ایجاد ۶۰۰ فقره شغل بود که تا به امروز حدود ۷۵۰ فقره شغل را در سیستم استانی ثبت کرده‌ایم و این میزان نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
تیموری ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری بیشتر مربوط به بخش کشاورزی بود، پس از آن بیش‌ترین متقاضیان دریافت تسهیلات در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی و صنعت بودند.
وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات در صندوق کارآفرینی امید تنها مربوط به بحث اشتغال است و تمام وام‌هایی که ما در این زمینه پرداخت می‌کنیم قرض الحسنه هستند.
تیموری سه هدف را برای صندوق کارآفرینی امید مطرح کرد و گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ایجاد فرصت شغلی و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف ماست.
وی در پایان گفت: استان قزوین در پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال رتبه بالایی دارد و ما جزو چهار استان برتر در این زمینه هستیم.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها