ایجاد ۲۹ هزار شغل جدید در البرز

استاندار البرز گفت: اعتبارات تبصره ۱۸ برای البرز بسیار مهم بوده چرا که به واسطه جذب این اعتبارات، استان موظف به ایجاد ۲۹ هزار شغل شده است.

به گزارش بازارکار عزیزاله شهبازی روز شنبه در جمع مدیران استانداری البرز افزود: با اتخاذ تدابیر به موقع از برگشت اعتبارات تبصره ۱۸ البرز جلوگیری شد و این استان موفق به کسب رتبه اول کشور در جذب این اعتبارات شده است.
اعتبارات تبصره ۱۸ در سنوات قبل استان البرز به دلیل عدم پیگیری‌های جدی و ارائه طرح به میزان قابل توجهی برگشت می خورد.
استاندار البرز ادامه داد: امسال از معاون اول رییس جمهوری تسریع در روند پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ استان البرز را درخواست کردیم.
شهبازی گفت: با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته به استانداران در خصوص اعتبارات تبصره ۱۸، از صاحبان صنایع خواسته شد که با ارائه طرح از محل این اعتبارات منتفع شوند.
وی اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام رونق تولید نام گرفته با تشکیل هفتگی جلسات و بازدیدهای میدانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، البرز توفیق یافت که طلایه داری کشور با جذب بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات را از آن خود کند.
نرخ بیکاری البرز در سه سال اخیر (سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸) با فراز و نشیب همراه بوده، به طوری که این نرخ در سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش، سال ۱۳۹۷ افزایش و ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ مجددا کاهش نشان می‌دهد؛ این نرخ از ۱۴.۳ درصد در سال ۱۳۹۵ به ۱۴ درصد در سال ۱۳۹۶ و ۱۴.۷ درصد در سال ۱۳۹۷ رسیده است.

منبع : بازارکار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها