ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند

فرماندار اردستان گفت: ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند و می‌توانیم آن را شهرستان بدون بیکار در کشور اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تاملی عصر یک شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان اردستان اظهار داشت: بنیاد برکت تجربه ایجاد اشتغال را در سطح کشور داشته است ضمن اینکه این بنیاد تیمهای کارشناسی خوبی و منابع مالی لازم را برای تعهدات خود در سطح کشور دارند.
وی افزود: روش کار بنیاد برکت با فرآیندهایی که در کارهای دولتی ارائه می شود متفاوت است و با توجه به فراگیری فعالیت آنها در سطح کشور ، امکان هم افزایی و قرار دادن پتانسیلهای یک شهرستان در کنار هم و توان شناسایی تهدیدها عملکرد خوبی را در سطح کشور رقم زده اند.
۵۰۰ شغل در کمتر از شش ماه در اردستان ایجاد می شود
فرماندار اردستان گفت: اقتضائات خاص سطح شهرستان اردستان فرصت طلایی و مناسبی است که بایستی حداکثر استفاده را از آن ببریم، ادارات شهرستان باید موارد اجرایی مد نظر بنیاد برکت را فراهم کنند تا در کمتر از ۶ ماه ۵۰۰ شغل در اردستان ایجاد شود.
وی افزود: اردستان با توجه به پائین بودن نرخ جمعیت فعال در اردستان مسئله اشتغال موضع حادی برای شهرستان ما نیست به نوعی که می توانیم با ایجاد یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در اردستان آن را یک شهرستان بدون بیکار را در کشور اعلام کنیم.
تاملی ابراز داشت: مجموعه شورای اداری شهرستان اردستان در تمام بخشها آمادگی کاملی دارد تا به بنیاد برکت کمک کند.
فرماندار اردستان گفت: مقرر شده است بر اساس تعهداتی که در برنامه ششم در حوزه توانمند سازی داریم بصورت ابتکاری طرحی را با همکاری بخشداران و دهیاران در شهرستان اردستان انجام دادیم که آن شناسایی فرصتهایی است که در روستاها وجود دارد که این آمار تا پایان بهمن تکمیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها