اگر آزمون استخدامی نفت اصلاح نشود؛ کمیسیون انرژی ورود خواهد کرد

در پی اعتراضات گسترده مردم و نمایندگان مجلس به شرایط آزمون استخدامی نفت، فریدون حسنوند گفت: درباره استخدام‌هایی که از قبل در شرکت نفت انجام گرفته، آزمون‌هایی که در آن افرادی پذیرفته شده‌اند و آزمون جدید استخدامی وزارت نفت، جلسات متعددی با وزیر نفت برگزار شد و اخیرا نیز در نشستی حول همین موضوع، وزیر نفت را به کمیسیون انرژی مجلس دعوت کردیم.

وی ادامه داد: اگر اشکالات وارده به آزمون استخدامی نفت برطرف نشود و تضییع حقوقی در آن صورت گیرد، قطعا کمیسیون انرژی وظیفه حقوقی خود را درقبال آن انجام می‌دهد.

 رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در ارتباط با استخدام‌هایی که از قبل صورت گرفته و آزمون جدید استخدامی اشکالاتی وارد است، بیان کرد: اعتقاد داریم که سهمیه‌ای نظیر بومی گزینی ویژه خوزستان، ‌در این آزمون باید لحاظ شود، اما هنوز این سهمیه اعمال نشده است.

 در هفته گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس به نحوه برگزاری این آزمون و درنظر گرفته نشدن  سهمیه برای بومی‌های مناطق نفت‌خیز اعتراض کردند. آزمون استخدامی وزارت نفت قرار است دی ماه برگزار شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. محسن گفت:

    آزمون شرکت نفت غیره باید پارتی داشته باشی کاکو وگرنه کی یک لیسانس معدل پایین رو قبول میکنه حالا هر چند فنی هستم و هر کاری واسم عیب نیست فقط گناهم اینه که نور چشمی نیستم من فقط خدا رو دارم امیدوارم به گوش مسولین برسه شاید فکری بحالم بکنن یاحق

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها