انجام تست کرونا در منزل تهران، کرج و مشهد با پاسخدهی سریع

کرونا ویروس بسیار خطرناکی است که به دلیل حمله به سلول‌های ریه در انسان می‌تواند در ظرف مدت زمان کوتاهی منجر به فوت شود. حتی در مواردی گزارش شده است که در روزهای ابتدایی ابتلا به ویروس، شخص هیچ کدام از عوارض و علائم کرونا را نداشته باشد یا تنها علائم اندکی از ویروس کرونا را در خود مشاهده کرده است. با توجه به شدت سرایت و سرعت گسترش عفونت از طریق ویروس کووید ۱۹ توصیه می‌شود که در صورت بروز آثار بیماری حتی اگر به صورت محدود باشد حتمأ از تست کرونا در منزل استفاده کنید. اگر در این زمینه با سوالاتی مواجه شده‌اید این مقاله راهنمای بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود.

3333

خدمات هوم‌کا در تست کرونا

اگر جزء آن دسته از اشخاصی هستید که در اماکن شلوغ رفت و آمد ندارید نباید خود را از ابتلا به ویروس کرونا مصون بدانید. اگر از بین آثاری و علائمی که برای ابتلا به کرونا ذکر شده است دو مورد را در خود مشاهده کردید حتمأ تست بدهید. با ارائه خدمات تست کرونا در منزل که مجموعه هوم‌کا با کیفیت بسیار خوب در اختیارتان قرار می‌دهد دیگر جایی برای تاخیر در تست کرونا باقی نمی‌ماند. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید قبل از آنکه دیر شود این ویروس منحوس را در بدن خود از بین ببرید اولین گام این است که با انجام تست، وجود ویروس محرز شود و در گام دوم با مراجعه به پزشک نتیجه آزمایش برای شما خوانده می‌شود و می‌توانید در اسرع وقت روند درمان را آغاز کنید.

 

مزایای تست کرونا در منزل

  • در شرایطی که ویروس کرونا جهش یافته است و سرعت انتقال آن به چند برابر افزایش یافته بهترین توصیه‌ به شما عزیزان این است که با حضور در اماکن شلوغ مانند بیمارستان یا آزمایشگاه سلامت خود و اعضای خانواده‌تان را به خطر نیندازید. تست کرونا در منزل یک روش ایمن در این شرایط محسوب می‌شود.
  • برای مراجعه به مراکز آزمایشگاهی باید ساعت‌ها در ترافیک شهری بمانید و در نهایت نیز با اعصابی برآشفته و خسته به منزل یا محل کار خود بازگردید در حالی که با استفاده از خدمات تست کرونا در منزل، تکنسین یا پرستار، تست را در منزل شما انجام می‌دهد و آن را به آزمایشگاه منتقل می‌کند.
  • بسیاری از کودکان از مراکز درمانی می‌ترسند و اجازه انجام آزمایش را به پرستار نمی‌دهند. وقتی کودک شما در منزل و در اتاق خودش باشد خیلی راحت‌تر انجام تست و آزمایش را می‌پذیرد. شما هم دیگر نیاز نیست با زور و اجبار کودک را به مراکز درمانی ببرید.

 

علائم و آثار ابتلا به کرونا

تقریبأ علائم ابتلا به ویروس کرونا در بیشتر اشخاص یکسان است اما شدت آن با توجه به ضعف یا قدرت سیستم ایمنی هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی علائم زیر را می‌توان به عنوان نشاه‌های ابتلا به کرونا و در ادامه انجام تست کرونا در منزل در نظر گرفت:

  • تب
  • سردرد
  • لرزش بدن
  • احساس سستی و خواب‌آلودگی
  • گلودرد
  • آبرزش بینی و سرفه
  • تنگی نفس
  • اسهال و استفراغ

داشتن یکی از این علائم به معنای ابتلای شما به کرونا نیست بلکه باید چند علامت با هم در بدن ظهور پیدا کند.

22

انجام تست کرونا در منزل به چه اشخاصی توصیه می‌شود؟

هر شخصی که در خود آثار بیماری را مشاهده می‌کند بهتر است برای اطمینان خاطر تست بدهد اما خدمات تست کرونا در منزل برای برخی از گروه‌های سنی و بیماران ضروری است:

  • سالمندان بالای ۵۰ سال و کودکان زیر ۱۰ سال
  • اشخاص مبتلا به انواع سرطان
  • اشخاصی با سابقه بیماری‌های کلیوی و ریوی

 

انواع تست کرونا

برای بررسی ابتلای هر شخصی به بیماری کرونا از دو روش استفاده می‌شود:

  • تست پی سی آر. در این تست با وارد کردن یک میله بسیار باریک به داخل حلق یا بینی، مخاط مورد آزمایش قرار می‌گیرد. این روش دردناک نیست اما می‌تواند تا حدودی آزاردهنده باشد.
  • تست آنتی‌بادی. در این روش با گرفتن نمونه خونی، وجود ویروس در خون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اگر جزء آن دسته از متقاضیانی هستید که تمایل دارید علاوه بر وضعیت ابتلای کنونی، از سابقه ابتلا به ویروس کرونا مطلع شوید بهتر است روش آنتی‌بادی را انتخاب کنید. زیرا در این روش، آنتی‌بادی که بعد از ابتلا به کرونا و بهبود در بدن ترشح می‌شود مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

 

گسترش ویروس کرونا و عفونت در بدن

ویروس کرونا مانند ویروس سارز با ورود به بدن انسان، به ریه حمله می‌کند. ریه از سلول‌های موکوس و مژک تشکیل شده است. سلول‌های موکوس وظیفه محافظت از بافت ریه در مقابل ویروس و میکروب‌ها را بر عهده دارد و سلول‌های مژک نیز ضایعات اطراف موکوس را از بین می‌برد. ویروس کرونا با حمله به سلول‌های مژک به سرعت باعث گسترش عفونت در ریه می‌شود. ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که آیا ویروس فقط در ریه مستقر می‌شود یا در سایر بخش‌ها مانند مغز و قلب نیز امکان ورود ویروس وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت که ویروس کرونا در ریه انسان مستقر می‌شود اما صدمه به ریه و ایجاد عفونت در آن می‌تواند آثار مخربی در سایر اعضای بدن نیز به همراه داشته باشد. بنابراین وقتی گزارش می‌شود که شخص مبتلا به کرونا دچار مشکلات کلیوی نیز شده است این نمی‌تواند لزومأ به معنای ورود ویروس به این بخش از بدن انسان باشد.

 

اهمیت پاسخدهی سریع در تست کرونا

آنچه در جامعه موجب ترس و هراس از ویروس کرونا شده سرعت انتقال و گسترش آن به محض ورود به بدن انسان است. ویروس کرونا می‌تواند فقط ظرف چند روز عفونت را به تمام بخش‌های ریه انتشار بدهد. به همین دلیل هر چه زودتر از ورود ویروس مطلع شوید شانس رهایی از ویروس و بهبود بالاتر خواهد بود. همچنین موضوع دیگری که ممکن است سوال اصلی هر کدام از ما باشد، این است که آزمایش کرونا را چگونه بخوانیم؟

تست کرونا اگر به موقع انجام شود اولین گام برای درمان را در اسرع وقت می‌توانید بردارید. مجموعه هوم‌کا تمام تلاش خود را برای ارائه نتیجه در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

444

هزینه تست کرونا

هزینه تست کرونا هم در روش پی سی آر و نیز در شیوه آنتی‌بادی با توجه به کیفیت تست و اعلام نتیجه در اسرع وقت مقرون به صرفه محسوب می‌شود. برای کسب اطلاع در مورد هزینه‌ها به سایت www.homeca.ir مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها